ingo skrev:Ville bara tacka 200071, Boom, basmartin (med smabo), califen, precison65 (med gitarr/förlagskompis Rickard?) och Geddy, som jag givetvis tackar extra för leverans av B(ingo)BQV basen, för en trevlig kväll.
Har faktiskt känt av gårdagskvällen idag oxå
Själv vaknade jag med ett ryck kl 6 i morse fortfarnade iklädd gårdagens stass, TV´n på och sänglampan lysandes i ansiktet.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
ingo skrev:Ville bara tacka 200071, Boom, basmartin (med smabo), califen, precison65 (med gitarr/förlagskompis Rickard?) och Geddy, som jag givetvis tackar extra för leverans av B(ingo)BQV basen, för en trevlig kväll.
Själv vaknade jag med ett ryck kl 6 i morse fortfarnade iklädd gårdagens stass, TV´n på och sänglampan lysandes i ansiktet.
basmartin skrev:ojojoj, tung dag. Är fortfarande bakis... Var på ett möte kl 10 i förmiddags och det enda jag tänkte på var tjejen med mensvärk...
Men tack för en trevlig kväll, gubbar! Det måste vi göra om!
Hoho..? Gubbar? Men jag då? Jag var ju också med...och jag pratade bas t.o.m.
Jag vet nu skillnad på vintage och high tech...och jag vet också vad en precision bass är! HA!
med Sambo? My name is PBSmm!!!
Ohhhps... verkligen ledsen.
Önskar att jag iaf skrivit "sambo och jazzsångerska" . Gjorde konstigt nog inte kopplingen till PBSmm även om jag var uppriktigt förvånad över din inblick i PB.
Ser fram emot och hoppas att du meddelar oss när ditt "projekt" är färdigt.
Geddy_Lee skrev:Fasen Ingo! Nu läser jag dina inlägg på Göttebårska.
Naa, ja ska itte ha meer. De e ju en da imorron åxå
(övesatt te göttebåsska. drog till med två En i meer, dels för att undvika förväxlinmg med en "snällare" dryck och samtidigt accentuera det utdragna Et i dialekten
gick betydligt lättare att uttala idag, när märkena efter blykepsen fortafarande sitter kvar.
När jag pluggade fick jag lära mig att "tre öl" inte finns. Man kan dricka en öl, man kan dricka två öl och man kan dricka många öl. Att sluta och gå hem efter tre öl går inte.
Det stämmer, jag försökte många gånger...
"If you reach perfection your standards are too low."
BarbequeVillage skrev:När jag pluggade fick jag lära mig att "tre öl" inte finns. Man kan dricka en öl, man kan dricka två öl och man kan dricka många öl. Att sluta och gå hem efter tre öl går inte.
Det ligger mycket i det du säger. Det är i princip omöjligt att gå ut och dricka 3 öl på puben.
BarbequeVillage skrev:När jag pluggade fick jag lära mig att "tre öl" inte finns. Man kan dricka en öl, man kan dricka två öl och man kan dricka många öl. Att sluta och gå hem efter tre öl går inte.
Det ligger mycket i det du säger. Det är i princip omöjligt att gå ut och dricka 3 öl på puben.
Ni har fan rätt.. jag måste fan nästan testa om det verkligen inte går..
Var försiktig när du ska genomföra sånna där vetenskapliga experiment!!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Var försiktig när du ska genomföra sånna där vetenskapliga experiment!!
Det är lugnt.. jag är proffs Sen är det coverrock på krogen ikväll så det passar väldigt lägligt
Här kommer jag, sisten, och vill tacka dessa härliga mäniskor PBSmm, BasMartin, Boomen, Geddy, Peter och Ingo, för en så skön kväll! På vägen hemm tänkte jag: "fan att vi inte bor på samma gata alihopa".
I väntan på nästa tillfälle...
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Va´ konstigt?! För just tre öl är min vanligaste måtta, fråga PBSmm, Boomen, Geddy, Basmartin, Ingo och Peter
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn