I helv..!? Och det är ju hur många många trådar som helst! Jag vet inte riktigt om jag vågar skriva vad jag sitter och tänker på, känns som om jag hade fått alla kvinnor i hela världen mot mig.
Det finns ju allt! Hur man knyter, vilka sjalar som är "moderiktiga", recensioner... Att det ska va så svårt att bära sin jävla unge...!
EDIT: Skrev lite mer eftersom jag är i gravt chocktillstånd...
Senast redigerad av Noelredding den tor 27 sep 2007, 23:46, redigerad totalt 2 gång.
Noelredding skrev:I helv..!? Och det är ju hur många många trådar som helst! Jag vet inte riktigt om jag vågar skriva vad jag sitter och tänker på, känns som om jag hade fått alla kvinnor i hela världen mot mig.
läste länken jävligt snabbt och tyckte det stod stjalbarn.se å eftersom å, ä och ö inte funkar på stora vida internet så var det alltså ett forum om att stjäla barn?!
Men hallå! Verklighetstest!!
Sjalbarn!!
Det borde ju stå varningstext på de där mammorna.
Kan ingen som orkar kolla om det finns ngn man på det forumet?!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Geddy_Lee skrev:Men hallå! Verklighetstest!!
Sjalbarn!!
Basforumet har precis utsett dig som spanare och representant från Pratabas! Regga medlemsskap nu, se så!
Geddy_Lee skrev:Men hallå! Verklighetstest!!
Sjalbarn!!
Basforumet har precis utsett dig som spanare och representant från Pratabas! Regga medlemsskap nu, se så!
Om du reggar dig Gäddan kan du väl fråga om det finns sjal som går att bära en bas med, tänk hur praktiskt….
Fattar inte vad som är så konstigt med sjalbarn?
FaceBook har ju typ 1miljard användare.
Vissa samlar på frimärken, kapsyler och fotografier på fåglar, andra på sj(a)älar.
Äh, nu hetsar ni upp er över ingenting.
Det vore värre ifall sidan inte fanns.
Mamma har arbetskamrater som har födelsedagskalas för sina katter...där katterna och deras kattkompisar sitter, finklädda, vid bordet och äter.
Mamma jobbar på migrationsverket, det här är alltså människor som beslutar över andra människors liv...
Jag kan inte hjälpa att tycka det är lite uppfriskande att det inte är gråabyråkratmaskinmänniskor som tar dom här svåra besluten, utan faktiskt människor (!) med brister och perversioner precis som du och jag.
Får jag någonsin ett barn ska jag fan regga mig och tipsa om dom där galningarna som pratar bas.
Hälsar,
/Wall
Hänger numer på bassnack.se! Det trevligaste stället du kan hitta på internet.
De får ha hur mycket forum de vill, men jag kan riktigt se dem framför mig;
odlar könshår ånda upp till naveln, fotriktiga skor och skulle aldrig få för sig att använda ngn form av smink.
Fördomsfull? Jag? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Jag tror ingen hetsar upp sig det är bara det att det är jäkligt kul att titta in i en värld man inte trodde fanns! Öppna vilken facktidning som helst som ligger utom sitt eget område så framstår det som otroligt nördigt! Detta gäller själv klart PB i allra högsta grad.
Tänk er en sjalmamma (eller pappa) som surfar in här och beskådar en oändligt lång diskussion om vintage vs. High tech t.ex. Eller hur färgen gulnar på rätt eller fel sätt eller.. ja ni fattar...
Jag säger som Geddy, jag finner människor intressanta.
*EDIT*
Jag var drive in-bingovakt förra sommaren åt dotterns sportklubb. DET var en värld jag aldrig någonsin tittat in i! Helt otroligt nördiga människor, otroligt vad engagemang det finns runt denna företeelse! Jag skulle själv aldrig komma på tanken att hänge mig åt drive in bingo men jag tror att jag förstår "grejen" med det. Det var en intressant och fascinerande iaktagelse.
Alla är vi nog nördar på något. Kan tänka mig att tex sjalbarn precis som detta forumet inte bara uppfyller ett behov att prata av sig sitt nörderi. Det finns andra sociala aspekter inom ett forum också.