Pris: ?

Hur mycket kan du undvara? Bjud vetja!hosse skrev:Hur mycket kostar den där då?
Har egentligen ingenting att undanvara, men jag skambjuder 400 kronor. Har dock inte en susning om vad den kostar ny. Säkert massvis mer.peppe skrev:Hur mycket kan du undvara? Bjud vetja!hosse skrev:Hur mycket kostar den där då?
Släng på en 50 lapp till å den är din!hosse skrev:Har egentligen ingenting att undanvara, men jag skambjuder 400 kronor. Har dock inte en susning om vad den kostar ny. Säkert massvis mer.peppe skrev:Hur mycket kan du undvara? Bjud vetja!hosse skrev:Hur mycket kostar den där då?
Går det bra att pynta den 25:e? Isåfall klipper jag den.peppe skrev:Släng på en 50 lapp till å den är din!hosse skrev:Har egentligen ingenting att undanvara, men jag skambjuder 400 kronor. Har dock inte en susning om vad den kostar ny. Säkert massvis mer.peppe skrev:Hur mycket kan du undvara? Bjud vetja!hosse skrev:Hur mycket kostar den där då?
Visst löser det sig! Om den fungerar och hur ehhh.........hosse skrev:Går det bra att pynta den 25:e? Isåfall klipper jag den.
Glömde fråga; funkar den som den ska? Inget tjall eller brus eller nåt?
Det smäller lite överallt när jag lirar så det gör inte så mycket.peppe skrev:Visst löser det sig! Om den fungerar och hur ehhh.........hosse skrev:Går det bra att pynta den 25:e? Isåfall klipper jag den.
Glömde fråga; funkar den som den ska? Inget tjall eller brus eller nåt?
Jag tror den låter som en Hjärt Müller![]()
Det enda minuset med den är in/utgångsjacket, det verkar vara en budgetvariant han skickar med i byggsatsen och därför är den känslig på vad kablar du använder. Min 20-25åriga Lifelinekabel gillar den inte!?
Om man bryter i kontakten lite så smäller det till ibland, använder du modernare kablar av högre kvalitet och mindre uppnötta så fungerar den perfa