Den är en iPod Classic 120gb i fint skick, sparsamt använd. Alla tillbehör (+ laddare som jag köpt till) medföljer, förutom originallurarna som är borta. Skickar med andra lurar istället.
1300 kr ink frakt då?

Ett inlägg som syftar till någon tidigare debatt här på forumet?Heyman skrev:Jag ber om ursäkt för en trådkapning men den kanske håller tråden högt upp ett tag....
Jag undrar om alla som äger en sån där är tjuvar och banditer....
120 Gb fylld med låtar á 4 Mb borde ge 30.000 låtar om varje låt då kostar 10 kr innebär det att det kostar 300.000 kr att fylla den med musik.
Om man då lägger 2000 kr/månad på att köpa musik vilket i mina ögon är jäkligt mycket pengar så tar det 300.000 kr/2000 kr => 150 månader, 150 månader/12 =>12,5 år.....
I rest my case!
Samuel V skrev:Öh, det KAN ju vara så att man har cd-skivor i sin ägo redan...
Jag är för övrigt lite intresserad. Jag antar att du inte är sugen på en iPod Nano istället?
Ja, visst håller jag med. Oavsett är det mycket pengar att spendera på musik!Heyman skrev:Samuel V skrev:Öh, det KAN ju vara så att man har cd-skivor i sin ägo redan...
Jag är för övrigt lite intresserad. Jag antar att du inte är sugen på en iPod Nano istället?
Precis man kan ju redan ha köpt musiken men det är ändå samma pengar vi snackar om...Det var absolut inte menat som en provokation eller att jag ska slå någon på fingrarna, bara en liten kulighet.
Gör så!Punkster skrev:Visst, all musiken som jag har fyllt min iPod med är inte köpt, det erkännes villigt. Men sen är den laddad med en massa filmer också. Och långt ifrån full.
Därför är Samuel V:s förslag lite intressant. Känns dumt att ha en iPod med 120gb som är 10% full...![]()
Kan du inte skicka ett PM med lite info om vad du har så får vi se.
Hellish skrev:Sen är ju en låt på bara 4Mb i rätt dåligt ljudskick. Det KAN ju finnas folk som vill ha bättre upplösning än så...
Vem bryr sig.Heyman skrev:Jag ber om ursäkt för en trådkapning men den kanske håller tråden högt upp ett tag....
120 Gb fylld med låtar á 4 Mb borde ge 30.000 låtar om varje låt då kostar 10 kr innebär det att det kostar 300.000 kr att fylla den med musik.
Om man då lägger 2000 kr/månad på att köpa musik vilket i mina ögon är jäkligt mycket pengar så tar det 300.000 kr/2000 kr => 150 månader, 150 månader/12 =>12,5 år.....
I rest my case!
Vem bryr sig.Heyman skrev:Jag ber om ursäkt för en trådkapning men den kanske håller tråden högt upp ett tag....
I rest my case!
Punkster skrev:Det låter som att Parkas behöver en mobil med Spotify kanske?
Samuel, jag vill gärna ha en Nano. Men helst en rejäl slant som mellanskillnad också