+1Roland skrev:+1engson skrev:jag är med på att stötta med cash...Klopper skrev:Jäpp!fieldflower skrev:Ska vi kolla med Semborg vad det skulle kosta att investera sig ur timeout-problemet?
Blir vansinnig!
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- Cuba
- VIP medlem
Har någon kontaktat Semborg angående detta? Fieldflower? Det är ju bara att skicka länken till honom. Han har säker missat den här tråden.Nick skrev:+1Roland skrev:+1engson skrev:jag är med på att stötta med cash...Klopper skrev:Jäpp!fieldflower skrev:Ska vi kolla med Semborg vad det skulle kosta att investera sig ur timeout-problemet?
Jag kan tänka mig att donera en slant, det finns ju en knapp på hemsidan för det.
- Tössberg
- Medlem++
-
- Medlem+++
- fieldflower
- Hedersmedlem
Tänkte göra det - ville bara känna av klimatet först.Cuba skrev:Har någon kontaktat Semborg angående detta? Fieldflower? Det är ju bara att skicka länken till honom. Han har säker missat den här tråden.Nick skrev:+1Roland skrev:+1engson skrev:jag är med på att stötta med cash...Klopper skrev:Jäpp!fieldflower skrev:Ska vi kolla med Semborg vad det skulle kosta att investera sig ur timeout-problemet?
Jag kan tänka mig att donera en slant, det finns ju en knapp på hemsidan för det.
Medlem i PB50+
- Mr Spock
- Medlem++
Klimatet är nog rätt: stöttar självklart med hårdvaluta!fieldflower skrev:Tänkte göra det - ville bara känna av klimatet först.Cuba skrev:Har någon kontaktat Semborg angående detta? Fieldflower? Det är ju bara att skicka länken till honom. Han har säker missat den här tråden.Nick skrev:+1Roland skrev:+1engson skrev:jag är med på att stötta med cash...Klopper skrev:Jäpp!fieldflower skrev:Ska vi kolla med Semborg vad det skulle kosta att investera sig ur timeout-problemet?
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
- Klopper
- Hedersmedlem
Vad 17 har du där att göra?Cuba skrev:SATAN!!!!! DET ÄR SATAN SOM SITTER I SERVERN!!!!!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

- Klopper
- Hedersmedlem
Sluta med det innan jag skicka "Inyourasssoon" på dig!Cuba skrev:Jag joxar lite baraKlopper skrev:Vad 17 har du där att göra?Cuba skrev:SATAN!!!!! DET ÄR SATAN SOM SITTER I SERVERN!!!!!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

-
- Kontot är inaktiverat
- Cuba
- VIP medlem
Helt otroligt ..... ni har inte fattat det än va???Roland skrev:Nej, en Zenbasist!!!Klopper skrev:Sluta med det innan jag skicka "Inyourasssoon" på dig!Cuba skrev:Jag joxar lite baraKlopper skrev:Vad 17 har du där att göra?Cuba skrev:SATAN!!!!! DET ÄR SATAN SOM SITTER I SERVERN!!!!!

Inyourasssoon=Zenbasist=Baskaggen1=Baskaggen2
Same guy, different names.

Editerad efter önskemål.
Senast redigerad av Cuba den fre 15 jan 2010, 17:07, redigerad totalt 1 gånger.
- blackparkas
- Medlem++++
- Klopper
- Hedersmedlem
- Cuba
- VIP medlem
Nu fick jag en snigel på ögat!
Har någon kontaktat Semborg? Om inte så hjälp mig att komponera ett mail. Jag börjar med följande "uppkast", ni editerar:
Hej Matthias!
God fortsättning och hoppas du haft en skön jul och att du fick många klappar! TACK för att du håller detta forum för Sveriges amatör- och elitbasister levande!
Nu går jag/vi (å medlemmarnas räkning) rakt på sak:
Forumet slöar som det aldrig gjort innan. Du måste göra något åt saken! Vi kan inte hjälpa till tekniskt men därmot finansiellt, många av oss kan tänka oss att hjälpa till med den biten.
Berätta vad som behövs!
Mvh,
BasaPrat
Backar ni upp? Jag förväntar mig kommentarer och att ni editerar texten jag skrev!
Kram!
Har någon kontaktat Semborg? Om inte så hjälp mig att komponera ett mail. Jag börjar med följande "uppkast", ni editerar:
Hej Matthias!
God fortsättning och hoppas du haft en skön jul och att du fick många klappar! TACK för att du håller detta forum för Sveriges amatör- och elitbasister levande!
Forumet slöar som det aldrig gjort innan. Du måste göra något åt saken! Vi kan inte hjälpa till tekniskt men därmot finansiellt, många av oss kan tänka oss att hjälpa till med den biten.
Berätta vad som behövs!
Mvh,
BasaPrat
Backar ni upp? Jag förväntar mig kommentarer och att ni editerar texten jag skrev!
Kram!
Senast redigerad av Cuba den tis 29 dec 2009, 17:49, redigerad totalt 2 gång.
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Bachbarian
- Medlem+
- joachime
- Medlem++
Tvärtom, PB är ett av de forum som beter sig som jag har valt. Det vill säga "logain mig automatiskt". De flesta andra forum brukar vara känsliga med att man logga in på olika IP-adresser emellanåt.Stratoknaster skrev:på tal om irriterad. någon annan som har problem med att PB-cookiesarna inte verkar spara sig på datorn? får logga in flera gånger per dag både i IE och Firefox trots att jag valt "logga in mig automatiskt".
kan man sätta PB-cookies på undantag nån stans i inställningarna?
Jobbar på Reason Studios
Spelar musik och omusik på fritiden
Spelar musik och omusik på fritiden
- mange
- Medlem+
Cuba skrev:Nu fick jag en snigel på ögat!
Hej Matthias!
Berätta vad som behövs!
Mvh,
BasaPrat
Kram!