Comfort Strapp

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Inlägg av 200071 »

Valle skrev:Härligt att det är på G. Är alla band i sändning två tingade eller finns det möjligtvis ett långt band åt mig? Jag har för mig att sändning ett som kom bort var utsåld. Jag är iaf fortfarande intresserad av en snodd.
Det ska finnas en del över. Jag beställde några fler denna gången. Men jag måste gå genom beställningarna innan jag vågar lova för mycket.
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Men! Den här tråden har jag helt missat! Jag vill definitivt ha ett töckern härnt strapp-on! :)

EDIT: Hm.. Ska vara längsta modellen då. :)
Användarvisningsbild
Bassplaya
VIP medlem

Inlägg av Bassplaya »

Fakk!

Mätte precis axelbandet till min T-bird. 150 cm från fäste till fäste, vilket innebär att den längsta modellen av comfort strap är 13 cm för kort :(
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Brukar oftast ha axelbandet nånstans runt 140, så om jag köper det längsta och har det fullt "utsläppt" så borde det väl hamna i närheten av det tycker jag. Hoppas jag. :)
Användarvisningsbild
Bassplaya
VIP medlem

Inlägg av Bassplaya »

Vart får man tag på dessa i dagens läge? Finns dom att köpa i Sverige eller måste man beställa från utriket?
Mr Praline
Medlem+++

Inlägg av Mr Praline »

BUMP!

Finns det möjlighet att det kommer med några till FGS? Isf vill jag gärna ha ett. Vet inte exakt vilken längd, men jag antar att medium kommer att funka bra.
Skriv svar