Vafalls?MALA skrev:Det var inskrivet i kalendern men jag är inte speciellt välkommen dit...
Seth Horan kommer till Stockholm och Göteborg
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- MALA
- Distributör
Krig mellan två märken som börjar på W. Vi blev stämda av Warwick för att vi hade W på huvudet... HAr hitills aldrig träffat någon som misstagit en Windmill för en Warwick eller tvärtom men...the_great_alfonzo skrev:Vafalls?MALA skrev:Det var inskrivet i kalendern men jag är inte speciellt välkommen dit...
Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
Höhö... kanske inte ska skratta åt andras olycka... men ändå, kan man stämma nån för det? Det står ju ändå windmill på loggan inte bara ett "W" ju...MALA skrev:Krig mellan två märken som börjar på W. Vi blev stämda av Warwick för att vi hade W på huvudet... HAr hitills aldrig träffat någon som misstagit en Windmill för en Warwick eller tvärtom men...the_great_alfonzo skrev:Vafalls?MALA skrev:Det var inskrivet i kalendern men jag är inte speciellt välkommen dit...
Höhö va sjukt
- MALA
- Distributör
Från början hade vi bara ett W som logga. Vi har bytt till hela Windmill efter det, i mitt tycke betydligt snyggare
(och det var min tusende post, sedan i maj. Vad vinner jag???)
(och det var min tusende post, sedan i maj. Vad vinner jag???)
- BBQV
- Forumvärd
- MALA
- Distributör
Tänkte inte på det...BarbequeVillage skrev:Om du klarar av att sluta nu så vinner du tillbaka ditt liv!MALA skrev:och det var min tusende post, sedan i maj. Vad vinner jag???

- MALA
- Distributör
- MALA
- Distributör
Vilken tid????Boom skrev:Imorgon (2/10) är det dags för Seth att spela lite bas för oss på MUG.
- MALA
- Distributör
Oki Doki, jag skickade ett mail till dig nyss om andra sakerBoom skrev:KL 19:00

- Cuba
- VIP medlem
Lyllosar.... jag kan inte gå då jag sitter fast i en näsduksmaskin!!!!Boom skrev:Imorgon (2/10) är det dags för Seth att spela lite bas för oss på MUG.
För er som går på clinicen så kan jag meddela er att Seth gjorde en sökning på nätet och hittade den här tråden. Han kontaktade mig och frågade mig om hans namn verkligen betydde "horan". Jag svarade vänligt att så var fallet. Även att hela hans namn kan med lite slang och fantasi betyda "Har ni sett horan"
Ni får reta honom lite och hälsa från mig!

En liten reaktion från Seth Horan på Warwicks forum

http://www.warwick.de/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=4006
- Boom
- VIP medlem
Hehe, han ställde samma fråga till mig, stackars människa.Scuba skrev: Lyllosar.... jag kan inte gå då jag sitter fast i en näsduksmaskin!!!!
För er som går på clinicen så kan jag meddela er att Seth gjorde en sökning på nätet och hittade den här tråden. Han kontaktade mig och frågade mig om hans namn verkligen betydde "horan". Jag svarade vänligt att så var fallet. Även att hela hans namn kan med lite slang och fantasi betyda "Har ni sett horan"
Ni får reta honom lite och hälsa från mig!![]()
En liten reaktion från Seth Horan på Warwicks forum![]()
:
http://www.warwick.de/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=4006
Hoppas få se lite PB-folk ikväll kl 19 på MUG.
- albin
- Medlem+
hoppades på att få träffa lite pratabasare jag, men det verkade inte vara några där?Boom skrev: Hoppas få se lite PB-folk ikväll kl 19 på MUG.
ni kan inte ha missat mig, jag hade min supergröna pratabas-tröja

förbannat go basist och sångare, absolut klockren. köpte conduit och happenstance-skivorna, hade inte råd med den tredje..
bra att få lite info om hur warwicks är gjorda, och varför.
var jag inte tillräckligt sugen på en thumb innan, så är jag det nu

- MALA
- Distributör
Anders (BOOM) var där igår, han var precis på besök och bekräftadealbinriddlah skrev:hoppades på att få träffa lite pratabasare jag, men det verkade inte vara några där?Boom skrev: Hoppas få se lite PB-folk ikväll kl 19 på MUG.
ni kan inte ha missat mig, jag hade min supergröna pratabas-tröja![]()
förbannat go basist och sångare, absolut klockren. köpte conduit och happenstance-skivorna, hade inte råd med den tredje..
bra att få lite info om hur warwicks är gjorda, och varför.
var jag inte tillräckligt sugen på en thumb innan, så är jag det nu
- Aslan
- Medlem++
Jag tyckte det var en trevlig tillställning även om jag var sen... Kul att träffa dig Grafen! Men det var ju grymt dålig uppslutning härifrån. Var tog alla Stockholmare iaf vägen? Även om man inte är inne på Warwick-basarså är ju Seth Horan en väldigt skicklig bassist.
Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15