Perennial skrev:f-bass skrev:Perennial skrev:
TDHP: Hur kan man HA Blues? det där lät ganska kul.
Lider du av en skallskada eller bara extrem världsfrånvändhet?!?!?
Till och med dom minst bluesiga kan "ha" bluesen....
Hört talas om Gary Moore??

Om inte
DET modereras....Vad bör modereras då?
I svar på ditt dumma svar: Nej du kan inte ÄGA Blues. Du äger inte ens dig själv...Hur kan du då äga en musikstil?...
Undrar vem som är hjärnskadad, jag tar mig friheten att skriva det eftersom moderationen verkar vara ensidig.
Finns bara något moderatorsliknande i OffTopicdelen, vi gör allt för att slippa sådant och hoppas på att kunna ta bort den funktionen snart igen.
Efter lite nötade brukar de flesta hitta ett vettigare språkbruk.
Att insinuera att någon skulle vara skallskadad är definitivt på fel sida gränsen för vad jag tycker.
Å andra sidan kan jag förstå personer med en hög adrenalinnivå/kort stubin som reagerar på att du envist och tvärsäkert håller fast vid att du sitter inne med sanningen om något som du själv påpekar att du inte kan så mycket om. Kanske speciellt med tanke på att du i andra sammanhang förfäktat tanken att ingen kan veta någonting.
På forumet finns professionella musiker med gedigen erfarenhet, det finns grymma virtuoser, det finns gamla halvtaffliga basister (som jag själv) och det finns nyfikna unga som spelat bas i tre månader.
Alla har rätt till sin åsikt, alla har rätt att att uttrycka den, och alla har rätt att bli behandlade med respekt.
Med det vill jag säga att det kan vara lite vanskligt att kasta in i diskussioner utan att ha en aning om vem man diskuterar med.
Även om man sitter mer eller mindre anonym bakom en skärm så är det människor...