Schyssta gitarr forum?
- anli
- VIP medlem
Schyssta gitarr forum?
Grabben min är lite avis på att det finns ett schysst forum för basister.
Så jag ville bara kolla av om någon kan tipsa om vettiga forum för elgitarrister.
15 åringen har bytt bort WoW spelandet mot mer guralir, mycket bra (betygen ökar drastiskt)!
Så jag ville bara kolla av om någon kan tipsa om vettiga forum för elgitarrister.
15 åringen har bytt bort WoW spelandet mot mer guralir, mycket bra (betygen ökar drastiskt)!
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- 200071
- Hedersmedlem
Han sa vettiga forum.....the_great_alfonzo skrev:www.gmf.se
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
OBS -200071 skrev:Han sa vettiga forum.....the_great_alfonzo skrev:www.gmf.se

- BBQV
- Forumvärd
http://www.ljudbojen.se/ och http://www.diskantforum.se/ är betydligt mer sansade än GMF-planket!
- hosse
- Medlem+++
det lilla jag har sett på ljudbojen blir ju modererat sönder på 5 minuter.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- BBQV
- Forumvärd
-
- VIP medlem
Skillnaden med ljudbojen vs Planket är att de troll som försöker på ljudbojen blir bannade. I övrigt är det väldigt lite som görs av moderatorerna. Det behövs sällan då medelåldern är lite högre och det inte är diskussioner på den nivå som brukar förekomma på planket. Det är lite mindre fart och omsättning på inlägg oxå, men stämningen är god och kunskapen stor.
- 200071
- Hedersmedlem
Jojo, jag ville ju bara hålla med!the_great_alfonzo skrev:OBS -200071 skrev:Han sa vettiga forum.....the_great_alfonzo skrev:www.gmf.se

- FreCKo
- Medlem++
- anli
- VIP medlem
Det struntar nog min grabb i... han vill lära sig mer om förstärkerier bla bla. Utan att behöva lyssna på mig. Sen har jag ingen aning speltekniska saker som oxå är på önskelistan.
Han suktar dock klokt efter en orange tiny terror med tillhörande 12"... hoppas han fixar en, så jag kan låna och testa terrorn till ricken!
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- FreCKo
- Medlem++
På guitargeek så finns det tonvis med folk som kan verkligen mycket om gitarrer, finns också en riktigt bra "hitta artisters riggar"-sida också, och man kan ställa alla möjliga dumma frågor, alternativt söka...anli skrev:Det struntar nog min grabb i... han vill lära sig mer om förstärkerier bla bla. Utan att behöva lyssna på mig. Sen har jag ingen aning speltekniska saker som oxå är på önskelistan.
Han suktar dock klokt efter en orange tiny terror med tillhörande 12"... hoppas han fixar en, så jag kan låna och testa terrorn till ricken!
- knedy
- VIP medlem
rördelen på planket är faktiskt bra, är det förstärkare han vill lära sig är det bra. Sen är han ju bara 15, större delen av medlemmarna där är väl det ocksåanli skrev:Det struntar nog min grabb i... han vill lära sig mer om förstärkerier bla bla. Utan att behöva lyssna på mig. Sen har jag ingen aning speltekniska saker som oxå är på önskelistan.

Officiell stormästare i EB-orden
- the_great_alfonzo
- Medlem+++