Begagnad, rejäl gigbag i helt och fint skick. Inkl vadderat skydd för drag och mjuk väska för tillbehör.
Skickas gärna annars finns den utanför Kristianstad i Skåne.
Pris: 1800 kr
Nytt pris: 1500 kr
Senast redigerad av engson den fre 12 mar 2010, 12:46, redigerad totalt 3 gång.
PS: Får jag bara fråga hur mycket prylar du ska sälja? Skulle man kunna få en lista eller något liknande så man vet om det är läge att börja hårdsnåla...Ds.
Keep on rocking motherfuckers...
Mesa M9 Carbine + Mesa PH 412
Mesa Big Block 750 + Mesa PH 410
Warwick Corvette Nirvana Black
mågis skrev:
PS: Får jag bara fråga hur mycket prylar du ska sälja? Skulle man kunna få en lista eller något liknande så man vet om det är läge att börja hårdsnåla...Ds.
Sorry, jag vet att jag har vräkt ut annonser, men nu har jag snart inget kvar att sälja... att jag gör detta beror på privata bekymmer med ekonomin. Men jag hoppas att det snart ska vända...
mågis skrev:
Sorry, jag vet att jag har vräkt ut annonser, men nu har jag snart inget kvar att sälja... att jag gör detta beror på privata bekymmer med ekonomin. Men jag hoppas att det snart ska vända...
Ja, att det handlar om ekonomi har vi nog lurat ut för ett tag sedan.
Alternativet är ju typ akut musikintolerans eller musikallergi. Hoppas det räcker med att sälja prylar, så du/ni inte behöver lämna hus och hem eller liknande...
Keep on rocking motherfuckers...
Mesa M9 Carbine + Mesa PH 412
Mesa Big Block 750 + Mesa PH 410
Warwick Corvette Nirvana Black