Priser på Engelhardtbasar
- Bontracasso
- Medlem
Priser på Engelhardtbasar
Edit!!!! Priset !!!!!
Swingmaster ES9 el EG9 23.500:-
24.500:- inkl vadderat fodral.
26.000:- inkl Styrofoam flightcase och frakt.
Vi har nu kommit överens med Engelhardt i USA om att sälja deras basar i Skandinavien: Engelhardt tog över Kay fabriken på 60 -talet och deras Swingmaster t.ex görs fortfarande i samma form som originalets Kay swingmaster.
Eftersom vi inte har fraktavtalet klart så vet jag inga priser ännu men kolla här under tiden. Härligt kultiga Plywoodbasar med rätt sound!
http://www.engelhardtlink.com/basses.asp
Dessutom kommer vi även att sälja Strunals hela linje av basar under våren.
registrera som kund på http://www.bontracasso.se , kryssa för nyhetsbrevet och få alla uppdateringar!!
Swingmaster ES9 el EG9 23.500:-
24.500:- inkl vadderat fodral.
26.000:- inkl Styrofoam flightcase och frakt.
Vi har nu kommit överens med Engelhardt i USA om att sälja deras basar i Skandinavien: Engelhardt tog över Kay fabriken på 60 -talet och deras Swingmaster t.ex görs fortfarande i samma form som originalets Kay swingmaster.
Eftersom vi inte har fraktavtalet klart så vet jag inga priser ännu men kolla här under tiden. Härligt kultiga Plywoodbasar med rätt sound!
http://www.engelhardtlink.com/basses.asp
Dessutom kommer vi även att sälja Strunals hela linje av basar under våren.
registrera som kund på http://www.bontracasso.se , kryssa för nyhetsbrevet och få alla uppdateringar!!
Senast redigerad av Bontracasso den mån 12 apr 2010, 21:06, redigerad totalt 1 gånger.
- TommyLove
- Medlem
Kanon!
Jag har spelat flera Engelhardt och uppskattar dom och rekomenderar! Bravo, Bontra!
Jag har spelat flera Engelhardt och uppskattar dom och rekomenderar! Bravo, Bontra!
www.myspace.com/tommylovesweden
Det är inte det att det var bättre förr, det är bara det att det är sämre nu.
Det är inte det att det var bättre förr, det är bara det att det är sämre nu.
- Apans Bror
- Medlem
- Bontracasso
- Medlem
- inferno
- Medlem
Övertyga min sambo om det så lovar jag att jag ska köpa en bas av digBontracasso skrev:å andra sidan kan man ALDRIG ha för många basar!
ha de gött!

/Inferno

Billigaste Thomannkontran med Lambert fejksenor
- Bontracasso
- Medlem
Jag kan koppla ihop henne med min, som lärt sig bas-slalom och insett att hörn ÄR bra ställen för kontror.inferno skrev:Övertyga min sambo om det så lovar jag att jag ska köpa en bas av digBontracasso skrev:å andra sidan kan man ALDRIG ha för många basar!
ha de gött!Hon tycker mina 3 gitarrer tar upp för mycket plats. Kontran vågar hon inte klaga på för den köpte hon åt mig.
/Inferno
Kvinnor gillar blommor ......och basar, Köp blommor så kommer basarna av sej självt

- inferno
- Medlem
Du är full av visdom ser jag. Ska testa med blommor.Bontracasso skrev:Jag kan koppla ihop henne med min, som lärt sig bas-slalom och insett att hörn ÄR bra ställen för kontror.inferno skrev:Övertyga min sambo om det så lovar jag att jag ska köpa en bas av digBontracasso skrev:å andra sidan kan man ALDRIG ha för många basar!
ha de gött!Hon tycker mina 3 gitarrer tar upp för mycket plats. Kontran vågar hon inte klaga på för den köpte hon åt mig.
/Inferno
Kvinnor gillar blommor ......och basar, Köp blommor så kommer basarna av sej självt
/Inferno

Billigaste Thomannkontran med Lambert fejksenor
-
- Kontot är inaktiverat
- Bontracasso
- Medlem