inte så stor skillnad.. det finns en mosfet krets i den nya man kan välja och även ett annat distläge som kallas FM. men de låter identiskt på det läge som kallas "vintage" respektive "standard" på den nya..
macahan skrev:inte så stor skillnad.. det finns en mosfet krets i den nya man kan välja och även ett annat distläge som kallas FM. men de låter identiskt på det läge som kallas "vintage" respektive "standard" på den nya..
Vilka lägen märker du att du använder mest? De nya eller gamla?
ingen aning.. jag har precis fått tag i båda pedalerna och kränger den utan FM-läge för jag tror att jag kan ha nytta av just det läget. Men dom låter ju verkligen likadant.. det är så små skillnader att det är knappt hörbart.
Distreglaget svarar lite annorlunda i FM-läget, men det är samma distkaraktär och ljud.
edit:
men det är ju först till kvarn som gäller... kan vara bra att veta.
macahan skrev:ingen aning.. jag har precis fått tag i båda pedalerna och kränger den utan FM-läge för jag tror att jag kan ha nytta av just det läget. Men dom låter ju verkligen likadant.. det är så små skillnader att det är knappt hörbart.
Distreglaget svarar lite annorlunda i FM-läget, men det är samma distkaraktär och ljud.
edit:
men det är ju först till kvarn som gäller... kan vara bra att veta.