Uppdaterad version av Oxygen 8 - Midikontrollern som startade den mobila eran! Här få du ett anslagskänsligt 25-tangenters klaviatur med skön känsla plus 8 assignbara rattar för att styra parametrar i ditt sequencerprogram. Nu kompatibel med M-Audio's fria Enigma-mjukvara som på ett enkelt sätt tillåter dig spara och organisera dina förinställda presets.
• 25 anslagskänsliga tangenter
• 8 fullt assignbara Midi-rattar
• 6 transportknappar (Play, Stop etc.), LCD, 5 dedikerade funktionsknappar
• Drivs via USB eller strömadapter (tillbehör)
• 10 presetplatser som sparas i minnet

Nypris: 1295:-
Mitt pris: I stort sett borta
Hardcase till bas av mycket bra kvalitet, rätt så fint skick. Minst 15 år gammalt. Har nästan aldrig använt det. I stort sett borta.

Tandbergbandare, har använt den som preamp för att få skitigt rörljud. Sitter ett fint rör i den. Vet inte om bandspelarfunktionen funkar, men jag kan kolla det... Sitter en tejpbit på bilden som håller spaken på plats för att få ljud utan att spela in. Vet inte om det ska vara så eller inte. Borta

Slutsteg Samick. Vet ingenting om det, fick det av farsan för att den ena kanalen är defekt. Väger en hel del. Kan säkert funka som monitorsteg etc. Borta

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, för vilket pris jag vill.