Välkommen!
Här på forumet kan du hitta det mesta du vill veta och förmodligen en hel del du kan vara utan!
Men det har du säkert redan listat ut!?
Det var ju en jazzbas du var ute efter och det tyder i min värld på god smak!
Klopper skrev:Välkommen!
Här på forumet kan du hitta det mesta du vill veta och förmodligen en hel del du kan vara utan!
Vi är mycket annorlunda människor du & jag Klopper Fast du har ju faktiskt en bandlös 6a så jag förlåter dej
Klopper skrev:Välkommen!
Vi är mycket annorlunda människor du & jag Klopper Fast du har ju faktiskt en bandlös 6a så jag förlåter dej
Har en bandad 6:a åxå, å en 5:a.
Men en jazzbas är alltid en jazzbas!
Sedan är jag väl styvt 30 år äldre, to make matters worse!
Välkommen Fisken. Kul med lite nyblivna basister här. Det verkar som att inte så många vill regga sig här och delta (förståeligt iofs). Kul att du hittade hit.
Fisken skrev:Elbasen jag spelar på är en nybörjarbas med märket Gardisten. Och den är ju inte så speciellt bra, men just nu får den väl duga.
Inköpt på Ludwigs Musik?
Ja! ...
Hehe förstod det. Det är väl hans "eget" märke, beställer från kina och får sitt namn satt på prylarna.
Ludwigs musik... ojojoj, vilka minnen!
Friis musik i all ära men Ludwigs "back in the day" när det låg ute på landet (först Hällbybrunn, sen Kvicksund resp. Strömsholm) trotsar all beskrivning.
Fisken skrev:Elbasen jag spelar på är en nybörjarbas med märket Gardisten. Och den är ju inte så speciellt bra, men just nu får den väl duga.
Inköpt på Ludwigs Musik?
Ja! ...
Hehe förstod det. Det är väl hans "eget" märke, beställer från kina och får sitt namn satt på prylarna.
Friis musik i all ära men Ludwigs "back in the day" när det låg ute på landet (först Hällbybrunn, sen Kvicksund resp. Strömsholm) trotsar all beskrivning.
Välkommen också!
Hehe, men jag gillar inte deras sortiment så mycket.. Iaf inte deras bassortiment.
GrafZeppelin skrev:
4 vinterdäck mot en multieffekt.
Jorå det var tider
Välkommen !!!
Önskar,
/Wall
Hänger numer på bassnack.se! Det trevligaste stället du kan hitta på internet.