köpa lite mahogny i göteborg

Prata om justeringar, reparationer och basbyggen
Användarvisningsbild
Rama
Medlem

köpa lite mahogny i göteborg

Inlägg av Rama »

Jag ska snickra till ett matchande tumstöd till ackebasen och behöver en väldigt liten bit mahogny, säg 10x5x5 cm så har jag lite marginaler att gå på. Någon som vet var i centrala göteborg som man som privatperson kan köpa detta till ett billigt pris? Kan de stora varuhusen, hornbach etc ha detta? Någon som vet?
Warwick, BC Rich, Ibanez, Rama Space Invader LED P-bas, Fender
Orange
JAM, T-Rex, MXR, EHX, Digitech, Voodoo Lab
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Inlägg av 200071 »

Jag skulle frågat någon av våra duktiga basbyggare om de inte har någon spillbit de kan avvara mot portokostnad. 8)
Användarvisningsbild
Rama
Medlem

Inlägg av Rama »

200071 skrev:Jag skulle frågat någon av våra duktiga basbyggare om de inte har någon spillbit de kan avvara mot portokostnad. 8)
oh, god idé. tack :tummenupp:
Orange
Användarvisningsbild
Pellepop
Medlem
Kontakt:

Inlägg av Pellepop »

Hallå eller

Bäst e ju å fråga såklart om inte nån har lite. Om inte det funkar så finns t.ex ABI Trä i V Frälunda. http://www.abi-tra.se
Jag brukar rota runt där när jag är på hembesök. Dom har lite blandat smått å gott vilket gör att det kan bli dyrt att gå omkring där, men roligt! Sen finns även Interwood ute på Ringön men de har bara hela plank. Till sist kan man gå ner i hamnen å knycka en akterspegel från nått gammelt vrak! ;-)
Lirar på: Egentillverkade Norbinbasar & Fender Jazz 50 A. Genz-Benz Shuttle6 Neo 2x12 & TKS 112.
Se www.norbin.com. Äger också: Epiphone EB 3. Saknar: Rickenbacker 4003 och 4001 och en Travis Bean!!
Användarvisningsbild
Rama
Medlem

Inlägg av Rama »

en får tacka för tipsen!

problem solved! 8)
Orange
Skriv svar