Rymmer ca 25 cigarrer, och lådan kommer fylld när den levereras så priset skall nog inte säga annat än prisvärt.

Säljes för typ en tusenlapp eller byte mot nåt roligt...
Det är en sådan här humidor:

Nä och jag skvallrar inte heller... Han får ge sig till känna själv isf. Vem vet, han kanske tjyvröker och inte vet att nån ska veta...mikkejohansson skrev:Roland?
Ok. Fördes en del cigarrdiskussioner på Glanshammarträffen...och Whisky...tror du kommer passa in fint nästa vårDernebo skrev:Nä och jag skvallrar inte heller... Han får ge sig till känna själv isf. Vem vet, han kanske tjyvröker och inte vet att nån ska veta...mikkejohansson skrev:Roland?
Ska lämna in ledighetsansökan för fredagen det gäller redan i augusti tror jagDernebo skrev:Ja, whisky, cigarrer, pipa och öl ligger mig varmt om hjärtat. Ser redan fram mot glanshammar. Som jag förstått så verkar det vara ett rätt glatt gäng.
Blir Löwe mer sugen om han får ligga alltså?mikkejohansson skrev:Ska lämna in ledighetsansökan för fredagen det gäller redan i augusti tror jagDernebo skrev:Ja, whisky, cigarrer, pipa och öl ligger mig varmt om hjärtat. Ser redan fram mot glanshammar. Som jag förstått så verkar det vara ett rätt glatt gäng.. Kan redan nu lova att vi kan åka min bil (Renault Grand Scénic, rymmer t o m nån låda). får vi nu ihop fyra glada Skelleftebor vore det ju ännu bättre
...ska ligga på Löwe lite extra.
Ja, han är ju också sån här coverbandsslampa så det borde ju du veta bättre än migDernebo skrev:Blir Löwe mer sugen om han får ligga alltså?mikkejohansson skrev:Ska lämna in ledighetsansökan för fredagen det gäller redan i augusti tror jagDernebo skrev:Ja, whisky, cigarrer, pipa och öl ligger mig varmt om hjärtat. Ser redan fram mot glanshammar. Som jag förstått så verkar det vara ett rätt glatt gäng.. Kan redan nu lova att vi kan åka min bil (Renault Grand Scénic, rymmer t o m nån låda). får vi nu ihop fyra glada Skelleftebor vore det ju ännu bättre
...ska ligga på Löwe lite extra.
Ok, kom på i efterhand att det kan ha varit nåt sånt.fieldflower skrev:Om jag får gissa ville Anli ha en humidor... Cigarr-rökare som han är.Dernebo skrev:Ok...anli skrev:pruttkorv
Nästa Glanshammar får väl innehålla en avdelning med cigarrer, pipor, fin-öl och annat smaskens.
Jag är lätt på!