Jag har en Rockbag Premium Plus dubbel gig-bag som jag använt max 2-3 gånger (här snackar vi felköp delux) annars har den bara stått i garderoben så den är i nyskick alltså. Den är helt okej dämpad 30mm stoppning m.m. och fyller sin funktion mer än väl. Kollade på Thomaan och de tar 880.- plus de 150.- frakt, dvs. 1030.- för den, Flaa tar 1490.-. Jag hade väl tänkt mig 600.- plus frakt för den och inga byten.
Mike O har lagt en blänkare om att han eventuellt är intresserad så han har första tjing.
groovyjr skrev:Bortbytt skulle jag tro istället...
Det är jag som velar hit och dit som vanligt!
Om jag inte ställer till det för mkt för groovyrj, så är jag tacksam om nån annan trots allt kan köpa den här...
Om jag inte ställer till det för mkt för groovyrj, så är jag tacksam om nån annan trots allt kan köpa den här...
Jag kollar den när jag kommer på Tisdag.
Det låter väl som en idé trots allt
If it ain't got groove it ain't got soul... Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Inga problem, den blir jag nog av med så småningom ändå...
If it ain't got groove it ain't got soul... Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck