Ett stycke EMG p-bas mick.
Ett mintgrönt och ful-relicerat plektrumskydd, fabrikat okänt
ett kromat noname-stall modell billigare av fender-typ men fullt fungerade och bra skick.
typ.. har ett gäng rattar också, if you know what i mean *blink blink*
bilder på dom och allt annat kommer imorrn om någon är intresserad.
Edit: Bild, finns lite mer förklaring på sida 2
Senast redigerad av knedy den lör 27 okt 2007, 16:55, redigerad totalt 2 gång.
fredrikr: kan ha 3 rattar av något slag om du har tur. Orkar inte springa runt och leta ikväll och har batterierna i laddarn så därför blir det imorrn bilderna kommer
knedy skrev:Det är skitsnyggt med guldplektrumskydden.
fredrikr: kan ha 3 rattar av något slag om du har tur. Orkar inte springa runt och leta ikväll och har batterierna i laddarn så därför blir det imorrn bilderna kommer
mikkejohansson skrev:Det är f ö den looken jag är ute efter på min ´62 ri. Men kommer få kompromissa med skruvhålen är jag rädd. men WTF - vill man vara fin....
Pris Knedy!!!
äsch, bjud nåt vettja Jo du kommer nog få borra nya hål. Dom är är gjorda för att passa '57 RI
mikkejohansson skrev:Det är f ö den looken jag är ute efter på min ´62 ri. Men kommer få kompromissa med skruvhålen är jag rädd. men WTF - vill man vara fin....
det är inte möjligtvis så att det kommer att finnas ett turtoiseskydd tll salu billigt då?
Har du en sån?
Jo, en MIJ jag köpte i fjol. Finns bilder nånstans på PB. En reissue alltså, därav "ri"
trigger skrev:
det är inte möjligtvis så att det kommer att finnas ett turtoiseskydd tll salu billigt då?
Nja, tror jag vill behålla möjligheten att återgå...men man vet aldrig!