Eller om ni har något annat tips.
Jag har en HÖG med kassetter med gamla gigs, repningar och demos som jag borde spara (väldigt väl - och rätt så få - utvalda delar av) på ett bättre sätt till eftervärlden.
Nej, men köp den och kom med ett omdömme.
Jag har också en massa kassetter som förtjänar ett bättre öde!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Eller om ni har något annat tips.
Jag har en HÖG med kassetter med gamla gigs, repningar och demos som jag borde spara (väldigt väl - och rätt så få - utvalda delar av) på ett bättre sätt till eftervärlden.
Köp snabbt, testa och lägg upp ett omdöme till mig och Kloppetikloppklopp.
Gärna innan helgen.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Annars om man har cubase/logic eller liknande inspelningsprogram så är det väl bara att att ta hörlursuttången/line-out och köra in i line-in på datan och recca.
Och varför få in på datan? kopiera till annan kasset istället!
Kasset is tha shit!
Köp snabbt, testa och lägg upp ett omdöme till mig och Kloppetikloppklopp.
Gärna innan helgen.
575 spänn. Ska vi dela på't?
Tänker prova Audacity (gratis) och en kabel för femti spänn först!