Detta är ett tidigt exemplar (en av de 50 första) och därför signerat av Richard Cartwright som är mannen bakom denna skapelse.
Byten kan ev. vara intressanta.
Ev. frakt betalas av köparen.
Pris 3400:-

En POD känns inte aktuell för min del. Byten som kan vara intressanta är bas, basdelar (hals eller kropp av bra kvalitet) eller mikrofoner (för inspelning, inte för bas). I övrigt är jag öppen för förslag. Du kanske har det jag inte visste att jag behövde.....Basare skrev:Vad för byten är intressant?
Jag har en Basspod XT Live med case till salu som är bortbytbar.
En sketsnygg jazz (svart+turtle) med P-hals. Det är en HPD men den är grymt bra!Matte skrev:En POD känns inte aktuell för min del. Byten som kan vara intressanta är bas, basdelar (hals eller kropp av bra kvalitet) eller mikrofoner (för inspelning, inte för bas). I övrigt är jag öppen för förslag. Du kanske har det jag inte visste att jag behövde.....Basare skrev:Vad för byten är intressant?
Du visste alltså inte att du behövde en Focusrite Tone Factory Platinum preamp? Men nu vet du det iafMatte skrev:En POD känns inte aktuell för min del. Byten som kan vara intressanta är bas, basdelar (hals eller kropp av bra kvalitet) eller mikrofoner (för inspelning, inte för bas). I övrigt är jag öppen för förslag. Du kanske har det jag inte visste att jag behövde.....Basare skrev:Vad för byten är intressant?
Nej, Det visste jag inte. Trodde det var en Octapre jag ville ha så jag köpte en i lördags.....Basare skrev:Du visste alltså inte att du behövde en Focusrite Tone Factory Platinum preamp? Men nu vet du det iafMatte skrev:En POD känns inte aktuell för min del. Byten som kan vara intressanta är bas, basdelar (hals eller kropp av bra kvalitet) eller mikrofoner (för inspelning, inte för bas). I övrigt är jag öppen för förslag. Du kanske har det jag inte visste att jag behövde.....Basare skrev:Vad för byten är intressant?
Om det inte vore för att den var svart...... Har tyvärr svårt för svarta basar.200071 skrev:En sketsnygg jazz (svart+turtle) med P-hals. Det är en HPD men den är grymt bra!Matte skrev:En POD känns inte aktuell för min del. Byten som kan vara intressanta är bas, basdelar (hals eller kropp av bra kvalitet) eller mikrofoner (för inspelning, inte för bas). I övrigt är jag öppen för förslag. Du kanske har det jag inte visste att jag behövde.....Basare skrev:Vad för byten är intressant?