Bara jag som tycker han är kass som "testare"?
- bootsy
- Medlem+++
-
- Kontot är inaktiverat
"Spela den där "Voldemort" med Krullet" som mina barn säger när de beställer den här låten...bootsy skrev:http://open.spotify.com/track/0xorKAtc8r7NqVMgCEfL8b
- anli
- VIP medlem
- bootsy
- Medlem+++
- anli
- VIP medlem
- anli
- VIP medlem
Seriöst, så är det bara i yttersta undantagsfall jag läser di där långa debattinläggen som florerar på forumet.Johannes skrev:Fattar inte hur man kan köpa en fuzz som INTE har två blåa lampor. Då faller ju liksom hela idén med fuzz.
Anli... korta inlägg is the shit. Jag skall försöka haka på din filosofi.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
Live fises det med lätt overdrive förutom en låt där det fuzzmördas.anli skrev:Ett tag skulle det fisas med "lätt overdrive" , nu är det fullt stoner/doom brööl som gäller.
Bra
Skall man ur garderoben, så skall man skjutas ut med kanon!
I studion använder jag oftast lite mer overdrive men sällan fuzz.
- anli
- VIP medlem
Jo, men man kan väl få drömma!Johannes skrev:Live fises det med lätt overdrive förutom en låt där det fuzzmördas.anli skrev:Ett tag skulle det fisas med "lätt overdrive" , nu är det fullt stoner/doom brööl som gäller.
Bra
Skall man ur garderoben, så skall man skjutas ut med kanon!
I studion använder jag oftast lite mer overdrive men sällan fuzz.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- Klopper
- Hedersmedlem
"Don't be saucy with me Bearnaise!"bootsy skrev:Kavvers = pulverbea.

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- blackparkas
- Medlem++++
- anli
- VIP medlem
-
- Medlem+
- fieldflower
- Hedersmedlem
Skulle du vilja förklara sambandet mellan den röda och den blå texten i ditt inlägg...?Robanjo skrev:Det är väldigt mycket att - tycka och tänka är individuellt och ingen kan bestämma vad som bra eller vad som är dåligt!
och det håller jag med om men man kan ju ändå gå efter en spontan känsla att - detta är ju iinte ju inte alls bra! ush och fy!

Medlem i PB50+
- anli
- VIP medlem
Jag gick på en kryptonit!fieldflower skrev:Skulle du vilja förklara sambandet mellan den röda och den blå texten i ditt inlägg...?Robanjo skrev:Det är väldigt mycket att - tycka och tänka är individuellt och ingen kan bestämma vad som bra eller vad som är dåligt!
och det håller jag med om men man kan ju ändå gå efter en spontan känsla att - detta är ju iinte ju inte alls bra! ush och fy!
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- fieldflower
- Hedersmedlem
- fieldflower
- Hedersmedlem
Du missade nyckelargumentet i inlägget - jag har markerat det..Roland skrev:Så andra får inte ha egna åsikter om de går emot dina?Robanjo skrev:Vet knappt själv! hade druckit öl! men vore så skönt men någon som kunde säga
- Jag håller med!
Men inte en ända på typ 40 inlägg!
Jösses...

Medlem i PB50+
-
- Medlem
FF har hittat Da Vinci-koden!fieldflower skrev:Du missade nyckelargumentet i inlägget - jag har markerat det..Roland skrev:Så andra får inte ha egna åsikter om de går emot dina?Robanjo skrev:Vet knappt själv! hade druckit öl! men vore så skönt men någon som kunde säga
- Jag håller med!
Men inte en ända på typ 40 inlägg!
Jösses...

SKALDJURSPLATÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!