Denna måste ni väl ändå förifasen fatta att den ääär cooool?!!! 8strängad! Många rattar! Ebenholtz bräda! 285euro och 4 h kvar! Här har ni en chans att bli den första pratabasaren med en HK-bas! Och den är inte alldeles för extrem möbelig heller!! KÖÖÖÖÖP Någon!!! http://cgi.ebay.de/HK-8-Saiter-Bass-mit ... dZViewItem
Kanske inget fel på sadeln, snarare hela basen..
Har du fått förklarat för dig nu Bonzo varför ingen här på forumet köper en HK bas?
Bara kolla in pottarnas PLACERING.. Fan inte samma mellan rum mellan pottarna eller nånting.
marcbass skrev:Kanske inget fel på sadeln, snarare hela basen..
Har du fått förklarat för dig nu Bonzo varför ingen här på forumet köper en HK bas?
Bara kolla in pottarnas PLACERING.. Fan inte samma mellan rum mellan pottarna eller nånting.
Nä fy fan..
äh det är ju bara den lilla ratten i mitten som ser helt apa ut, dom andra må sitta lite avsides men det är acceptabelt!
marcbass skrev:Kanske inget fel på sadeln, snarare hela basen..
Nä fy fan..
äh det är ju bara den lilla ratten i mitten som ser helt apa ut, dom andra må sitta lite avsides men det är acceptabelt!
Nej nej nej. Det är ratten i mitten som sitter rätt, de andra fyra sitter helt off.
mikkejohansson skrev:Ta ett sms-lån och köp den så kan du ju sluta tjata. Låna mammas mobil om du inte har en egen.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Ähum... OK, jag erkänner, jag drog upp den enbart för att någon stackare skulle köpa den, tröttna på den och sälja till mej nån gång !!! Vill så gääärna ha en 8strängad, och så gääärna en möbel...
fredrikr skrev:Den där ser inte ens särskilt möbel ut, det ser ut som en lite fulare peavey cirrus.
Äh den är möbel nog för mej iallafall! Fast dock hamnar den långt från extrema möbelklasserna, nä jag skulle nog kalla den där en klass 4 möbel faktiskt...
Malt är bättre än majs.
-----------------------------------------------------------
Ibanez SR, Kasuga J Bas,
, Calsbro stingray, Ibanez PD7, Ashdown envelope, Line 6 Bas pod, osv