Tänkte kolla om det finns något intresse av en Ampeg BA-115.
Jag har ju börjat studera på högskola och har förvandlats till en fattig student över en natt. Nu behöver jag sälja min combo
Jag köpte den ny på musikbörsen i februari för 5000 kronor och den är i fint skick.
3000 kr!
EDIT: jag köpte den inte förra året! Jag köpte den ju fanimej i februari..minnet sviker mig
Senast redigerad av Athe den ons 31 okt 2007, 23:12, redigerad totalt 1 gånger.
blackparkas skrev:Jag vet en som ev. är intresserad.
Grejen är ju att den ska fraktas från Borås till Bollnäs också, vilket lär bli kostsamt.
Ska kika med honom.
Ska han ha't?
Jag köpte en soffa idag för 1000 spänn! Nu måste combon ut annars får inte soffan plats!
Grejen är ju att den ska fraktas från Borås till Bollnäs också, vilket lär bli kostsamt.
Ska kika med honom.
Ska han ha't?
Jag köpte en soffa idag för 1000 spänn! Nu måste combon ut annars får inte soffan plats!
Du kan väl sitta på combon? Men du kan fan inte spela bas med soffan!
Ska kika med honom.
Ska han ha't?
Har inte hört nå´t.
Du har å andra sidan inte sagt något pris heller...
Ska kika med honom.
Ska han ha't?
Har inte hört nå´t.
Du har å andra sidan inte sagt något pris heller...
Njae jag satte inget pris för jag tänkte att jag skulle få lite budgivning, men det verkar inte som om det blir något sånt så jag får snart sätta ett pris