[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 1014: Undefined array key 3 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) Varför heter ni som ni heter..? - Sida 8 - PrataBas
Tössberg skrev:Tössberg eftersom det är mitt efternamn.
Men varför hette du Aestetica förut, då?
http://www.myspace.com/stefanmarkebo" onclick="window.open(this.href);return false;
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+ (till och med 50+)
smarkebo på Skype
För att det är mitt pretto nick på alla andra forum/communities!
BarbequeVillage skrev:
Hans förnamn kanske?
Nästan.
inte riktigt. Två bokstäver är korrekt, ingen på rätt plats.
Eskil-Conrad?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
BarbequeVillage skrev:
Hans förnamn kanske?
Nästan.
Eskil-Conrad?
;);)
Visste väl att jag träffade rätt!
På BA (Bassplayer Anonymous)....
Mitt namn är Eskil-Conrad Tössberg och jag är basist!
Applåder!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
BarbequeVillage skrev:
Hans förnamn kanske?
Nästan.
Eskil-Conrad?
;);)
Visste väl att jag träffade rätt!
På BA (Bassplayer Anonymous)....
Mitt namn är Eskil-Conrad Tössberg och jag är basist!
Applåder!
Fast jag får byta användarnamn snart till Spex-namnet jag tilldelades.
Gissa vad det är...
Cold ass slapper?
Stekpannadeath....konstärligt, pricksäkert, inte alls speciellt träaktigt som många av mina tidigare internetanvändarnamn, utstrålar enligt mig färgrikedom och kändisskap - får iallafall mig en viss sinnesstämning. lite för häftig approach, men med mystik
Var på en fest någon gång när jag var typ 17 där jag för första gången hade kostym och då menar jag hela munderingen fluga vit skjorta "you name it" så nog mycket väl kläd ut men har nog aldrig känt mig så instängd trodde jag var inlåst i ett kassaskåp eller något liknade. efter några öl sprang jag omkring och flappade med armarna längst sidan och sa till alla "Jag är en pingvin Jag är en pingvin" så efter den festen fick jag heta pingvinen. efter något år förkortades det till Pinge.
så sen när jag skulle lägga ut mina låtar på nätet så visste jag inte vad jag skulle kalla mig så det blev pinge och nu verkar det sitta fast.
Nick skrev:Några kompisar under gymnasiet tyckte att Nicklas var för långt att säga...
dina polare på gymnasiet var ganska lata, va?
Beror ju på vilken linje de gick.
Mitt namn är ett smeknamn som har hängt med sen ptja... '07 tror jag.
Blev utmanad att käka en massa påsar med peppar inne på McDonalds. Först blev det Pepparätaren, men det var för långt så han som kom upp med det förkortade det till Peppar.
Tripod skrev:Ha, vilken sjuk miljö för den musiken. Dödsmetall eller vad det är ute i granskogen.
Som en vän mö i folkdräkt som sjunger en vallvisa, placerad på en lastbilsparkering.