Rykande färsk basistplatta

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
vinter
Medlem

Rykande färsk basistplatta

Inlägg av vinter »

Så har den då kommit, plattan som visar att basen inte alltid behöver vara i bakgrunden - den kan lika gärna vara ett snyggt melodiinstrument. 16 låtar inspirerade av den norrländska naturen likväl som av stora och små människor. Light Traveller heter den och går att beställa från min website: http://www.jerryericsson.se Alla detaljer finns där. Ange pratabas i ditt namn ( ex. Jerry pratabas Ericsson ) så försvinner 10% av priset! Det skulle vara så fräckt om det sen dök upp en recensionstråd här på forumet! //Bass on!
Bild
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem

Re: Rykande färsk basistplatta

Inlägg av Klopper »

vinter skrev:Så har den då kommit, plattan som visar att basen inte alltid behöver vara i bakgrunden - den kan lika gärna vara ett snyggt melodiinstrument. 16 låtar inspirerade av den norrländska naturen likväl som av stora och små människor. Light Traveller heter den och går att beställa från min website: http://www.jerryericsson.se Alla detaljer finns där. Ange pratabas i ditt namn ( ex. Jerry pratabas Ericsson ) så försvinner 10% av priset! Det skulle vara så fräckt om det sen dök upp en recensionstråd här på forumet! //Bass on!
Bild
Då får den vara gratis!!! :wink:
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
Athe
Medlem+

Inlägg av Athe »

Fattig student är jag, men jag skulle nog kunna tänka mig att slå till!
Yamaha RBX JM2
Bee Stinger 6:a
Ashdown ABM 500 EVO, Ashdown ABM 410T.
Användarvisningsbild
mangan
Medlem+

Inlägg av mangan »

La en beställning direkt! Ser fram emot skivan!!
/Mangan
Användarvisningsbild
vinter
Medlem

Inlägg av vinter »

mangan skrev:La en beställning direkt! Ser fram emot skivan!!
/Mangan
Tack för beställningen Mangan, den postades idag!
Skriv svar