Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...
även om det ar lätt att googla så medförde frågan att ämnet kom upp i flera personers medvetande.
det här blev en gemensam härlig grej istället för att bara bli ensamt torr-googlande.
Fram för fler frågor i forat!
Ned med den sura "hur svårt är det att googla?"-attityden!
R.I.P Jr Eric
if flying was the language of man, soaring would be it's poetry... http://www.provasegelflyg.se" onclick="window.open(this.href);return false;
ALLT finns att hitta på Google, ska man inte kunna få ställa en fråga här, som förmodligen någon har svaret på så kan vi lika gärna skrota forumet.
Men då får du väl hålla dig här och svara på alla frågor, och inte hålla på med en massa andra saker.
LOL!
Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...
blackparkas skrev:ALLT finns att hitta på Google, ska man inte kunna få ställa en fråga här, som förmodligen någon har svaret på så kan vi lika gärna skrota forumet.
Inte om svaret är första träffen på en enkel google-sökning.
All these jokes have been pre-approved as funny by me.
även om det ar lätt att googla så medförde frågan att ämnet kom upp i flera personers medvetande.
det här blev en gemensam härlig grej istället för att bara bli ensamt torr-googlande.
Fram för fler frågor i forat! Ned med den sura "hur svårt är det att googla?"-attityden!
+1!
Forumet är ju till för att ställa frågor och diskutera saker, alla är ju inte fullärda som Micke..
Det är inte jag som som börjar 90% av min inlägg med:
HAHAAHAHA Surgubbe.
Jag var väl den enda sin INTE hänvisat till nån annan sida?
Jag tyckte bara att Googleanimeringen var rätt kul.
Men om du gör slag i saken och reggar http://www.fragaparkas.se som kan vi ju lägga den länken direkt i forumhuvudet, så belastas inte Google så mycket.
Bara att fråga om allt från barnuppfostran till diskmaskiner, högtryckstvättar, karläsning och golfbanegödning.
Fram för fler frågor i forat! Ned med den sura "hur svårt är det att googla?"-attityden!
+1!
Forumet är ju till för att ställa frågor och diskutera saker, alla är ju inte fullärda som Micke..
Det är inte jag som som börjar 90% av min inlägg med:
HAHAAHAHA Surgubbe.
Jag var väl den enda sin INTE hänvisat till nån annan sida?
Jag tyckte bara att Googleanimeringen var rätt kul.
Men om du gör slag i saken och reggar http://www.fragaparkas.se som kan vi ju lägga den länken direkt i forumhuvudet, så belastas inte Google så mycket.
Bara att fråga om allt från barnuppfostran till diskmaskiner, högtryckstvättar, karläsning och golfbanegödning.
Okej; man tackar för alla bra tips man fick........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... tack
Hallå!! För tusan! Va ska man då ha ett sånt här forum till. Jag blev jättenyfiken när jag läste trådrubriken. Å så fick jag veta...jag har en boss gt 6B precis som mr Wooten.
bic skrev:Hallå!! För tusan! Va ska man då ha ett sånt här forum till. Jag blev jättenyfiken när jag läste trådrubriken. Å så fick jag veta...jag har en boss gt 6B precis som mr Wooten.
Precis! Hur skulle vi annars kunna diskutera om Wootens pedalval är bra eller dåligt? Om inte nån tog upp frågan menar jag.
Kan vi inte då nu även diskutera HUR man överhuvud taget kan använda en sådan multieffekt live?
Vilken låt tillåter att man stegar sig genom presets för att få fram ett ljud???