Micael presenterar sig (med bilder etc.)
- Micael
- Medlem+
- Liten
- Hedersmedlem
- Micael
- Medlem+
Uppdatering
Jag fick med mig en tks 215-låda från Glanshammar. Här är en bild från natten till söndag. Somnade i soffan när jag kom hem men spelade lite när jag vaknade vid ett-snåret. Jag får vänta med ett slutligt omdöme till veckan eftersom jag inte kan spela så högt hemma. Allt skakar och gör biljud. Tog fram min Yamahafemma och spelade lite i dag. Den lät bättre än vad jag kan minnas.

- funkys**t
- Medlem++
- Kontakt:
Välkommen Micael!
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Kontot är inaktiverat
Re: Uppdatering
Härliga lådor de där...Micael skrev:Jag fick med mig en tks 215-låda från Glanshammar. Här är en bild från natten till söndag. Somnade i soffan när jag kom hem men spelade lite när jag vaknade vid ett-snåret. Jag får vänta med ett slutligt omdöme till veckan eftersom jag inte kan spela så högt hemma. Allt skakar och gör biljud. Tog fram min Yamahafemma och spelade lite i dag. Den lät bättre än vad jag kan minnas.
- Cuba
- VIP medlem
Re: Micael presenterar sig (med bilder etc.)

Din EBS-låd-rigg: Sådär kör jag också i replokalen, fast med den övre NEO112 med hornet uppåt. Hornet i nedre lådan är avstängt. Hornet i övre lådan är ~1/3 på. On-Top står min lilla MarkBass F1. Allt detta står på en liten vagn som jag kan rulla runt i lokalen dit jag vill.
Perfekt lösning i en trång lokal som delas av tre band. Jag är supernöjd med detta ... f.n.
- Micael
- Medlem+
- Micael
- Medlem+
Re: Micael presenterar sig (med bilder etc.)
Bilden är arrangerad men det har hänt att jag har haft lådorna så där på spelningar. Då brukar jag vinkla upp den övre lådan och köra med ABM 500-toppen.Cuba skrev:![]()
Din EBS-låd-rigg: Sådär kör jag också i replokalen, fast med den övre NEO112 med hornet uppåt. Hornet i nedre lådan är avstängt. Hornet i övre lådan är ~1/3 på. On-Top står min lilla MarkBass F1. Allt detta står på en liten vagn som jag kan rulla runt i lokalen dit jag vill.
Perfekt lösning i en trång lokal som delas av tre band. Jag är supernöjd med detta ... f.n.
- Micael
- Medlem+
Uppdatering
Jag har lagt till ett youtube-klipp där Hagströmbasen medverkar.