Jag hade tagit ur micken och bara haft en kåpa kvar lackad i samma färg som kroppen.. nersrkuvad i botten är det ju inget som du kommer vilka ha ljud ur iallafall..
Liten skrev:Jag hade tagit ur micken och bara haft en kåpa kvar lackad i samma färg som kroppen.. nersrkuvad i botten är det ju inget som du kommer vilka ha ljud ur iallafall..
bra ide
det skall jag nog anaamma.
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
fisk skrev:Gör it! Nu har jag ju iofs inte hört hur min DeArmond lät med org.mickarna men jag tror inte du kommer ångra dig!
Den låter väldigt bra i original också, men jag tror inte heller att jag kommer ångra en sådan modifikation. (jag har en annan bas med en DarkStar, så jag vet hur bra de låter) Fast den ligger en bit ner på prioriteringslistan är jag rädd.
fisk skrev:Gör it! Nu har jag ju iofs inte hört hur min DeArmond lät med org.mickarna men jag tror inte du kommer ångra dig!
Den låter väldigt bra i original också, men jag tror inte heller att jag kommer ångra en sådan modifikation. (jag har en annan bas med en DarkStar, så jag vet hur bra de låter) Fast den ligger en bit ner på prioriteringslistan är jag rädd.
Om du köper dark stars kan jag köpa loss dearmond-mickarna av dig.
knedy skrev:Om du köper dark stars kan jag köpa loss dearmond-mickarna av dig.
Det där har du försökt tidigare, när jag nämnt mina planer (och om man betänker hur länge sedan det var jag gjorde det, så verkar det lite som om ett byte nog aldrig kommer ske. Jag kan visst inte komma till skott), men jag är rädd att jag troligen kommer behålla originalmikarna även om jag byter ut dem. Jag är något av en hamster... Sorry 'bout that.
knedy skrev:Om du köper dark stars kan jag köpa loss dearmond-mickarna av dig.
Det där har du försökt tidigare, när jag nämnt mina planer (och om man betänker hur länge sedan det var jag gjorde det, så verkar det lite som om ett byte nog aldrig kommer ske. Jag kan visst inte komma till skott), men jag är rädd att jag troligen kommer behålla originalmikarna även om jag byter ut dem. Jag är något av en hamster... Sorry 'bout that.
Friskt vågat hälften vunnit, och nu har jag ju vågat två gånger så rent logiskt sett borde jag ju vunnit hela nu.
knedy skrev:Friskt vågat hälften vunnit, och nu har jag ju vågat två gånger så rent logiskt sett borde jag ju vunnit hela nu.
Det förstås. Testa igen när jag väl fått ändan ur vagnen (om det nu kommer hända...), så får vi se. Jag är ju inte sämre än att jag kan ändra mig. Kanske.
knedy skrev:Friskt vågat hälften vunnit, och nu har jag ju vågat två gånger så rent logiskt sett borde jag ju vunnit hela nu.
Det förstås. Testa igen när jag väl fått ändan ur vagnen (om det nu kommer hända...), så får vi se. Jag är ju inte sämre än att jag kan ändra mig. Kanske.
Lyssna och titta på ursprunget till namnet spelat på ursprunget till Hammon Dark Star, dvs, Hagströms bisonic-mickar i Alembic-moddade Guild Starfire-basar (nej, det är inte samma värdelösa låt med samma namn som CSN gjorde):
Lyssna och titta på ursprunget till namnet spelat på ursprunget till Hammon Dark Star, dvs, Hagströms bisonic-mickar i Alembic-moddade Guild Starfire-basar (nej, det är inte samma värdelösa låt med samma namn som CSN gjorde):
Jag får lov att korrigera mig själv här - det verkar som Phil Lesh inte spelar på bisonic/Darkstar-mickar i det här klippet. Så jag lägger in det här klippet med Jefferson Airplane istället, där Jack Casady absolut spelar på bisonic/Darkstar-mickar (kanske borde Hammon har döpt sina mickar till Crown of Creation stället - visst vore det passade!)
Man undrar ju hur patentet ser ut? lite reversed engineering på det så skulle Urban kunna jobba med det på heltid tror jag... iom att så många vill ha.