(eftersom någon trycker på andra objekt på mina spekulanter)

MALA skrev:BUMP
Hahaha, inte med flit men nu är det tredje spekulanten jag missatblackparkas skrev:MALA skrev:BUMP
Vah?
Finns det folk som gör så här på PB?
+1MALA skrev:![]()
![]()
Äsch, när den var ny satt det en 0.145-sträng på och jag hade inga sådana hemma. Den var FET!Valle skrev:Även fast jag försöker fattar jag inte den meningen...marcbass skrev:Men va fan Magnus plocka du borde den där B strängen?
Aha..MALA skrev:Äsch, när den var ny satt det en 0.145-sträng på och jag hade inga sådana hemma. Den var FET!Valle skrev:Även fast jag försöker fattar jag inte den meningen...marcbass skrev:Men va fan Magnus plocka du borde den där B strängen?
Kul! Skall knalla ned till den gode Tino ikväll och berätta att det finns en nöjd svensk som nu har en TT bas. Då blir han glad!Basmagnus skrev:Nu har jag spelat in mig lite på den här, bytt strängar och justerat lite. Och jag måste säga att jag är otroligt nöjd, en riktigt bra bas.
Helt i klass med Sadowsky m.fl.
Nu är jag iof en P-baskille men jag tror den här kommer att få jobba mycket framöver, så fort det ska vara lite "snyggare" basljud.
Ja, jag vet...en P-bas låter snyggast men ni förstår vad jag menar
Imorgon åker vi på vår första turné tillsammans, ska bli väldans skoj att spela på denna.
Hoppas jag är lika nöjd efter första giget....
Mycket glad att du är nöjd. Synd att ingen upptäckte tidigare hur fantastiska basar han bygger den käre Tino. Men nu har jag ju Lighthouse iställetBasmagnus skrev:Kan nog faktiskt säga att jag aldrig varit mer nöjd med en bas, trots att det är en femma!
Den låter helt fantastiskt
Tycker inte heller att den bara låter "snyggt", den låter helt enkelt skitbra!
Har mailat lite med Tino också och han verkar vara en mycket trevlig filur.
Rekommenderas att kolla in (hans basar alltså)
Samma klass på dom?MALA skrev:Mycket glad att du är nöjd. Synd att ingen upptäckte tidigare hur fantastiska basar han bygger den käre Tino. Men nu har jag ju Lighthouse iställetBasmagnus skrev:Kan nog faktiskt säga att jag aldrig varit mer nöjd med en bas, trots att det är en femma!
Som du vet är jag väldigt partiskt. Jag kan väl i alla fall säga att de inte är sämreBasmagnus skrev:Samma klass på dom?MALA skrev:Mycket glad att du är nöjd. Synd att ingen upptäckte tidigare hur fantastiska basar han bygger den käre Tino. Men nu har jag ju Lighthouse iställetBasmagnus skrev:Kan nog faktiskt säga att jag aldrig varit mer nöjd med en bas, trots att det är en femma!