Och om någon hellre (eller också) vill kombinera med en 410 i samma serie så har jag det!
Låda alltså. Jag tycker kombinationen 210 + 115 är suverän, men en del vill ju ha fler likadana....
Jäklar också, bra pris. Söker man några byten?
Egentligen vill jag ju inte bli av med nåt, men man vet aldrig!
Har förskräckligt många saker jag aldrig använder...
Inte bara musikrelaterat alltså!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
TDHP skrev:Jäklar också, bra pris. Söker man några byten?
Egentligen vill jag ju inte bli av med nåt, men man vet aldrig!
Har förskräckligt många saker jag aldrig använder...
Inte bara musikrelaterat alltså!
Jag säljer prylar för att ha rättfärdiga inköpet av en MarkBass F1 och ev. en Genz-Benz NEOX-212T. Om du har det på lager så kan vi byta.
Är helt enkelt på jakt efter små pylar med stort ljud.
Jag har en spelning den 1 december, och därefter tänkte jag sälja av både bas och stärkare till förmån för den nya Fender Jaguar som anländer nån gång i mitten av december. Förstärkaren är en Ampeg BA-115, ifall du händelsevis skulle vara intresserad av ett byte?
Annars ser det ut som följer: Så snart jag fått pengar för Ampeg:en vid blocket-försäljning kan jag vara intresserad av minst combon, men eventuellt också 115-lådan. Detta beror också lite på om jag kan pallra mig upp till Göteborg också, men även om jag inte skulle kunna det är combon intressant ifall du kan bussgodsa den?
Nyrostad skrev:Jag har en spelning den 1 december, och därefter tänkte jag sälja av både bas och stärkare till förmån för den nya Fender Jaguar som anländer nån gång i mitten av december. Förstärkaren är en Ampeg BA-115, ifall du händelsevis skulle vara intresserad av ett byte?
Annars ser det ut som följer: Så snart jag fått pengar för Ampeg:en vid blocket-försäljning kan jag vara intresserad av minst combon, men eventuellt också 115-lådan. Detta beror också lite på om jag kan pallra mig upp till Göteborg också, men även om jag inte skulle kunna det är combon intressant ifall du kan bussgodsa den?
Gigade med GK´n för första gången igår.
Funkade hur bra som helst!
Den levererade ett grymt bra middigt P-basljud som trängde genom
precis lagom utan att överrösta resen av bandets medhörning.
Det enda det klagades lite på var att jag köpt på mig en tung pjäs.
Geddy_Lee skrev:Gigade med GK´n för första gången igår.
Funkade hur bra som helst!
Den levererade ett grymt bra middigt P-basljud som trängde genom
precis lagom utan att överrösta resen av bandets medhörning.
Det enda det klagades lite på var att jag köpt på mig en tung pjäs.