saft skrev:Är den mycke använd? Funderar på hur materialet håller sej, kvaliten och så?
Tycker nog du tar lite överpris...
För om det är din på bild så tycker jag minsann att den ser lite säckig ut
Det är bara att ge mig ett skambud...det är ett väldigt punkigt och ungdomligt case som fungerar lika bra på ungdomsgården som i samlingsrummet på kåken.
Säckig?
Nä, stram och hållbar som en vinylsoffa...
Vad är det för material? Polyeten eller polypropen? Polypropen är ju ett styvare material även om rivstyrkan är något lägre. Det är ju även lite högljudt (prasseltendens), ungefär som polyeten med hög densitet (HDPE).
För hundan Rolle.
Sälj den INTE!
Den tidigare ägaren är ju på väg att slå igenom ordentligt, ännu så länge dock bara världsberömd i hela Värend.
Den kan ju öka i värde med flera hundra procent!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Klopper skrev:För hundan Rolle.
Sälj den INTE!
Den tidigare ägaren är ju på väg att slå igenom ordentligt, ännu så länge dock bara världsberömd i hela Värend.
Den kan ju öka i värde med flera hundra procent!
Cuba skrev:Hade denna annons kommit upp för 1 månad sedan så hade jag slagit till direkt. Sjukt sugen.
Om jag säger att den var till salu redan för en månad sedan, slår du till då?
Hade det varit reversemodellen med rött upptill så hade jag slagit till direkt. Vad var det för caliper? Ser ut som 25-27 µm. Gillar dom traditionella 30 µm-varianterna bättre.
Cuba skrev:Hade denna annons kommit upp för 1 månad sedan så hade jag slagit till direkt. Sjukt sugen.
Hade det varit reversemodellen med rött upptill så hade jag slagit till direkt. Vad var det för caliper? Ser ut som 25-27 µm. Gillar dom traditionella 30 µm-varianterna bättre.
GGAASS!!!!
Jag är imponerad!!!
Du kan inte bara skithuspapper...du är en expert på plastpåsar också...makalöst!
GGAASS!!!!
Jag är imponerad!!!
Du kan inte bara skithuspapper...du är en expert på plastpåsar också...makalöst!
Min kunskap kring själva materialet i toalettpappret är begränsad, däremot så är jag expert på förpackningsmaterialet runt pappret. Jag har alltid rätt då!
Din pås… gigbag är förmodligen PE med inslag av LLDPE, eller till och med det senare med inslag av en metallocenekatalysator mLLDPE. Det ger en förhöjd töjning, lite klarhet i materialet (fast det är ju inte aktuellt eftersom pås…. bagen är opaque), bättre svetsbarhet.
GGAASS!!!!
Jag är imponerad!!!
Min kunskap kring själva materialet i toalettpappret är begränsad, däremot så är jag expert på förpackningsmaterialet runt pappret. Jag har alltid rätt då!
Din pås… gigbag är förmodligen PE med inslag av LLDPE, eller till och med det senare med inslag av en metallocenekatalysator mLLDPE. Det ger en förhöjd töjning, lite klarhet i materialet (fast det är ju inte aktuellt eftersom pås…. bagen är opaque), bättre svetsbarhet.
Grymt sugen men jag har inte råd just nu!
Skönt att se att det finns kännare som kan uppskatta materialets svetsbarhet...
Roland.
Jag har ju köpt en P-ray av BBQV och skulle behöva ett case. Finns detta fantastiska ex kvar? Tror du att en P-ray skulle gå i?
Har du möjlighet att kolla och kanske rent av i så all ordna med transport?