kollar intresset på pratabas.se åt en vän som ska sälja sin macbook. en perfekt musikdator. omkr 2 år på nacken. bättre specar för musikproduktion än den nya billigaste plast macbooken för 10 000. köp istället min väns dator som dessutom har ett hållbarare aluminiumchassi.
Pris: 7500:-
specs:
processor: 2.4 ghz intel core 2 duo
grafik: 9400 nvidia
minne: 4 gig ram
hårddisk: 240gb
skärm: 13"
usb: 2 st
firewire: nej
HÄMTAS I GÖTEBORG!
Senast redigerad av davidpetersson den lör 02 okt 2010, 16:53, redigerad totalt 2 gång.
basmartin skrev:Ja, den har firewire 800. Jag har tänkt att skaffa en sådan här dator under hösten, men har inte fått ihop stålars än, annars hade jag slagit till.
tror du tänker på macbook pro, denna är bara en macbook
basmartin skrev:Ja, den har firewire 800. Jag har tänkt att skaffa en sådan här dator under hösten, men har inte fått ihop stålars än, annars hade jag slagit till.
Ah, sorry. Mitt fel, såg ut som en Pro.
Det är den första 13"-modellen som hade unibody-chassi. De fanns bara i några månader innan den döptes om till MacBook Pro och fick firewire och kortplats.