Stygg!
Då och då kommer det upp wizkidz som är tekniskt briljanta, och så slutar det där, men den här snubben har ju stygg timing, och ett långt kommet tonspråk. Cool!
Robanjo skrev:hoppas han är en överjävlig jäävla begåvning..
annars kan han inte haft allt för mycket fritid under sin barndom...
Fodera bas också? vad hände där???
Ale skrev:Stygg!
Då och då kommer det upp wizkidz som är tekniskt briljanta, och så slutar det där, men den här snubben har ju stygg timing, och ett långt kommet tonspråk. Cool!
Eeeh... timing? han har ju inte samma etta som trummisen någonstans i hela låten, och inte ens samma etta som sig själv när han scattar med sitt solo...
Ale skrev:Stygg!
Eeeh... timing? han har ju inte samma etta som trummisen någonstans i hela låten, och inte ens samma etta som sig själv när han scattar med sitt solo...
Men jag är ändå impad. Av allt det övriga.
Skönt. Jag ville inte vara den första surgubben som ifrågasatte det där med tajmingen....
Jag tycker han spelar skitfint OCH har bra time som solist, men när han ska "funka" så är jag inte impad, annat än av att det är bra för att vara av en 13-åring.
Imponerande teknik för att vara en 13-åring men mer teknik än hjärta. Jag skulle vilja höra honom om 10 eller 15 år. Han har inte bottnat än musikaliskt. Vilket ju barn sällan gjort. Men annars är det coolt att se vad han klarar som 13-åring.