Härligt... måste nog springa ner och köpa lite pepparkaksdeg, eller gör man egen? Finns det pepparkaksdeg i oktober? Hjälp!!mrbaloo skrev:Skickat!Skepp87 skrev:betalt!
Elbas som pepparkaksform (årets leverans 2010)
- mrbaloo
- Medlem++
- Kontakt:
Det är lugnt! Jag skickade med ett pepparkaksrecept i din försändelse.Skepp87 skrev:Härligt... måste nog springa ner och köpa lite pepparkaksdeg, eller gör man egen? Finns det pepparkaksdeg i oktober? Hjälp!!mrbaloo skrev:Skickat!Skepp87 skrev:betalt!

Skickar jag en form så räcker inte ett porto till att även skicka med pepparkaksrecept. Men har man beställt två eller fler formar, så täcker portot det med...

/MrBaloo
- SvenGustaf
- Medlem+
- Tripod
- Medlem++
Jag vill också ha två stycken! Det är ju ett måste i jul.
http://www.myspace.com/stefanmarkebo" onclick="window.open(this.href);return false;
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+ (till och med 50+)
smarkebo på Skype
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+ (till och med 50+)
smarkebo på Skype
- mrbaloo
- Medlem++
- Kontakt:
- mrbaloo
- Medlem++
- Kontakt:
- mrbaloo
- Medlem++
- Kontakt:
BUMP!
Jag har fortfarande ca 20 st formar i lager så än finns det tid att hinna med inköp av pepparkaksformar innan julbaket sätter igång. PM:a mig vid intresse!
mvh
MrBaloo
PS! Det är fortfarande några som inte har betalat sina beställda pepparkaksformar. Dessa formar är reserverade och paketerade för leverans så fort betalningen har dykt upp hos mig. PM med påminnelse har skickats till berörda.
Jag har fortfarande ca 20 st formar i lager så än finns det tid att hinna med inköp av pepparkaksformar innan julbaket sätter igång. PM:a mig vid intresse!
mvh
MrBaloo
PS! Det är fortfarande några som inte har betalat sina beställda pepparkaksformar. Dessa formar är reserverade och paketerade för leverans så fort betalningen har dykt upp hos mig. PM med påminnelse har skickats till berörda.
- mrbaloo
- Medlem++
- Kontakt:
- mrbaloo
- Medlem++
- Kontakt:
Re: Elbas som pepparkaksform (årets leverans 2010)
Hej
Kul att så många ville göra baspepparkakor under de två år jag sålt baspepparkaksformar.
I förra årets lager finns fortfarande sju (7) stycken formar kvar. Om intresse för någon av dessa finns så gäller "först till kvarn"... Se nedan!
Förresten, jag har ännu inte bestämt om jag fyller på lagret inför denna baksäsong, men vi får se hur intresset är och i så fall återkommer jag med en "poll".
Mvh
MrBaloo
Kul att så många ville göra baspepparkakor under de två år jag sålt baspepparkaksformar.
I förra årets lager finns fortfarande sju (7) stycken formar kvar. Om intresse för någon av dessa finns så gäller "först till kvarn"... Se nedan!
Förresten, jag har ännu inte bestämt om jag fyller på lagret inför denna baksäsong, men vi får se hur intresset är och i så fall återkommer jag med en "poll".
Mvh
MrBaloo
mrbaloo skrev:Hej
Efter förra årets succé med våra PB-påhittade pepparkaksformar har jag nu tagit hem nya fräscha pepparkaksformar inför årets julbak.
För det facila priset av 16 kr/st + ev. frakt kan en sådan form bli din!
Så prislistan ser ut som följande:Vid annat antal måste jag räkna lite. Tyvärr blir det 1 kr dyrare med frakt i år...
- 1 st form: 26 kr inkl frakt
2 st formar: 48 kr inkl frakt
3 st formar: 66 kr inkl frakt
4 st formar: 82 kr inkl frakt
Läs mer här: http://basgitarr.wordpress.com/2009/10/ ... rkaksform/
Om det är intressant så skicka gärna ett PM med önskat antal och adress så löser vi betalningen på ett smidigt sätt.
/MrBaloo
- Mr_Moore
- Medlem
- mrbaloo
- Medlem++
- Kontakt:
- mrbaloo
- Medlem++
- Kontakt:
- mrbaloo
- Medlem++
- Kontakt: