Du skulle bara veta.
Då hade du lämnat grisarna, gården och Jönsköping för länge sedan!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
EDIT: HELL YEAH! 1000:e inlägget!! Ännu mer tårtor!!! JAAAAAAAAAAAAA!!!
Detta firar vi genom att skänka mej pengar till en alldeles egen Bonzo-donation bas tack
Ähum, annars säger jag till min pappa! Ähum!
Äh, du kan väl gå och sparka lite i strandkanten av Vättern. Du hittar säkert någon gammal mögig träbit i vassen där. Sen kan du gå hem till pappsen och låna lite klister. Han har säkert kvar en skvätt kontaktlim i en plastpåse från sin ungdom.
"Donationsbas". Hmrfp!
Anders
Basar: Rickenbacker 4001 -74, Fender AVRI `64 Jazz Bass, Ampeg Dan Armstrong -70
Bassmaniac skrev:
Äh, du kan väl gå och sparka lite i strandkanten av Vättern. Du hittar säkert någon gammal mögig träbit i vassen där. Sen kan du gå hem till pappsen och låna lite klister. Han har säkert kvar en skvätt kontaktlim i en plastpåse från sin ungdom.
"Donationsbas". Hmrfp!
Anders
Dead spot on!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
blackparkas skrev:Groove Tools är väl en billigare serie helt enkelt. Asienbyggt?
Som Squier.... eller Lakland Skyline... om jag fattat saken rätt...
Precis:) Conklin tillverkar egentligen bara custombasar, men sen fick dom den utmärkta idén att masstillverka dessa GrooveTools, till för oss som vill smaka på det härliga men inte riktigt har en plånbok som tillåter custom!