Sony MDR-NC60 hörlurar till salu

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Gäst

Sony MDR-NC60 hörlurar till salu

Inlägg av Gäst »

Till salu

Sony MDR-NC60 hörlurar

Brusreducering som tar bort brum och oväsen på t.ex. flygplan och tåg. Funkar förvånansvärt bra. Tryck på knappen så blir det tyst, bra inte bara när man vill lyssna på musik eller se på film utan störande brum utan även skönt när man vill sova på en lång flight.

Nypris: 2090-3374 kr enligt Pricerunner. Jag köpte mina billigare i England.

Inkl. "case", flygplansadapter, teleadapter till vanlig teleplugg och ett par extra batterier.

Jag gillar dom inte alls men någon annan kanske gör det, hörlurar är ju ganska individuella. (Där trashade jag min egen säljtråd...)

Nyskick.

Batterierna till brusreduceringen räcker hur länge som helst.

Finns på Söder i Sthlm.

Kom gärna med skambud.

Bild
Mr Praline
Medlem+++

Inlägg av Mr Praline »

Raka i ljudåtergivningen? Jag kan tänka mig att slänga in ett skambud, behöver verkligen ett par bra, slutna lurar.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Samuel V skrev:Raka i ljudåtergivningen? Jag kan tänka mig att slänga in ett skambud, behöver verkligen ett par bra, slutna lurar.
Tror dom är raka men jag har inget att jämföra med.
Jag har inga säljargument egentligen, jag gillar inte ljudet i dom alls. Jag gillar iofs inte ljudet i mina Shure E2C och Denon AH-D210 heller. Provade ett par Sennheiser HD 380 Pro idag, riktpris på 1.590 kr, dom gillade jag inte heller.

Jag kanske inte gillar hörlurar helt enkelt? När jag tänker på det så har jag inte gillat några lurar förutom ett par Sennnheiser HD 457 för 375 spänn som jag hade tidigare...
Användarvisningsbild
whatawaste
Medlem++

Inlägg av whatawaste »

Jag behöver ett par lurar på jobbet. Vågar inte skambjuda. Priside' ? Byte mot nåt ?
Spector NS2
Spector Euro 4 LXTW
Spector Timbre

Mesa D800 med PH412
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag gav ca 1.000 kr i London. Får jag en femhundring så är jag mer än nöjd.
Användarvisningsbild
whatawaste
Medlem++

Inlägg av whatawaste »

Johannes skrev:Jag gav ca 1.000 kr i London. Får jag en femhundring så är jag mer än nöjd.
Deal! Jag pm: ar dig mitt nummer så löser vi setts smidigt. :)
Spector NS2
Spector Euro 4 LXTW
Spector Timbre

Mesa D800 med PH412
Skriv svar