insex
- spinaeus
- Medlem
insex
Har rotat lite på ytan men inte hittat nåt:
Har någon tips på var man köper insexnycklar med inchmått? NyaMusik i Jkpg håller hårt i de få de själva har, men finns det på typ Biltema, ClasOhlson eller andra gubbdagis?
De två små som följde med min MM har försvunnit efter några flyttar för mycket...
Har någon tips på var man köper insexnycklar med inchmått? NyaMusik i Jkpg håller hårt i de få de själva har, men finns det på typ Biltema, ClasOhlson eller andra gubbdagis?
De två små som följde med min MM har försvunnit efter några flyttar för mycket...
1991 fretless EBMM Stingray, sunburst
1994 EBMM Stingray, natural velvet
GK MBS-III
GK MBS-III
- spinaeus
- Medlem
gött och tackJanne skrev:Jula har ett kit i både mm och inch. Fast ingen aning om om det finns nåt Jula nära dig, vet inte ens vars Taberg ligger
Jula ligger mittemot Biltema
Taberg ligger strax söder om Jönköping - typ 12 minuter via E4
1991 fretless EBMM Stingray, sunburst
GK MBS-III
GK MBS-III
Ok, får förtydliga bara, dom har ett kit i mm och ett annat kit i tum.spinaeus skrev:gött och tackJanne skrev:Jula har ett kit i både mm och inch. Fast ingen aning om om det finns nåt Jula nära dig, vet inte ens vars Taberg ligger
Jula ligger mittemot Biltema
Taberg ligger strax söder om Jönköping - typ 12 minuter via E4
-
- Medlem++
-
- Medlem++
- inber
- VIP medlem
...och som språkfascist vill jag bara tipsa om att man antagligen har större framgång hos Jula och Biltema om man frågar efter insex-nycklar i tum... 

Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...
- spinaeus
- Medlem
- Doningen
- Medlem+
- Doningen
- Medlem+
http://www.thomann.de/se/cruztools_groo ... r_bass.htmLarsGBG skrev:Har jag letat efter på deras hemsida. Länk?HirYoshima skrev:thomann med.
Yamaha BB434M - Höfner CT Club - GK - TKS - Pedaler - en förstående fru