Jag undrar om det är något patent. På hemsidan hittar jag ingen info om det. Är det patent borde väl Hagström ha det, men dom har ju inte lindat bisonic på 40 år.Liten skrev:Man undrar ju hur patentet ser ut? lite reversed engineering på det så skulle Urban kunna jobba med det på heltid tror jag... iom att så många vill ha.
Darkstar...?
- Mungi
- VIP medlem
Gibson LP Triumph. Gibson LP Signature, Hagström Coronado. Guild Starfire. Bassman TV 2x10. Dual Showman Reverb.
The most exciting thing for me was, first of all, Jack's bass.
~ Grace Slick
~ Grace Slick
- olator
- Medlem
- peter_s
- Medlem++
Så illa alltså? Ajaj. (själv har jag tänkt mejla ett tag, utan resultat...)Mike skrev:Har mailat åtskilliga gånger, utan resultat.marcbass skrev:Jag mailade honom för typ 2 månader sen och har inte fått något svar ännu.
Men, mer på allvar, vad sägs om en sambeställning, om nu någon av oss skulle råka få ett svar?
- Mungi
- VIP medlem
Möjligtvis är jag gärna med på en sambeställning också.peter_s skrev:Så illa alltså? Ajaj. (själv har jag tänkt mejla ett tag, utan resultat...)Mike skrev:Har mailat åtskilliga gånger, utan resultat.marcbass skrev:Jag mailade honom för typ 2 månader sen och har inte fått något svar ännu.
Men, mer på allvar, vad sägs om en sambeställning, om nu någon av oss skulle råka få ett svar?
Gibson LP Triumph. Gibson LP Signature, Hagström Coronado. Guild Starfire. Bassman TV 2x10. Dual Showman Reverb.
~ Grace Slick
~ Grace Slick