Jag har en avbandad Aria Pro II Integra i behov av lackering och bandning att erbjuda världen. I nuläget nerplockad, men komplett med hardcase. Allt utom strängar finns med! Bytes eller säljes.
Jag hade tänkt att renovera den innan jag säljer den, men det kommer hela tiden annat emellan...
Det går säkert att skruva ihop en riktig killer av den.
Lack mulliga mickar, fläskigt stall osv.
Hade det varit en 5:a så hade tvättmaskinen fått vänta ett tag.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Annars har jag en Yamaha 5:a som är i behov av en ny greppbräda, som du kan få köpa om du vill för 1000:-...
Annars har jag en Yamaha 5:a som är i behov av en ny greppbräda, som du kan få köpa om du vill för 1000:-...
Bild!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Äsch, jag är ju fortfarande sugen på att byta den mot min jädrans effekt!!! Använder ju ändå aldrig skiten.... En ny bas har man alltid nytta av!! Har ju trots allt bara 2,5basar(eller 1 och 3halva om man så vill) för tillfället! Och man kan aldrig få nog av halva basar! Jäkla föräldrar
the_great_alfonzo skrev:hmm... Är zoom pedalen fortfarande intressant?
Nej, inte B2:an, men om du har en B2.1u så är jag på!
hm... vilken var nu vilken?! Minns att där fanns 2pedaler med enda skillnaden en volympedal... Jag har den utan! Men vem behöver volympedaler ? Men ifalll det blir byta av kan jag nog slänga in en adapter också!
hm... vilken var nu vilken?! Minns att där fanns 2pedaler med enda skillnaden en volympedal... Jag har den utan! Men vem behöver volympedaler ? Men ifalll det blir byta av kan jag nog slänga in en adapter också!
B2.1u:n har anslutningar som saknas på B2:an plus att den kan användas som ljudkort för direktinspelning i datorn. Därför är jag lite kinkig...
"If you reach perfection your standards are too low."
B2.1u:n har anslutningar som saknas på B2:an plus att den kan användas som ljudkort för direktinspelning i datorn. Därför är jag lite kinkig...
Jaså det är så illa.... Men du kan ju alltid byta till dej den här och sen köpa dej en guitarport! !
Se'n är det ju det att listpriset på en ny B2:a ligger på 1295 kr och många handlare säljer dem för runt tusenlappen. Nya. Storebror får man hosta upp en femhundring till för och då är det mera i klass med vad jag tycker Arian är värd...
"If you reach perfection your standards are too low."