Mässingstall från Fender P-bas Special, Sålt!
Enkelt basstall; 50:-
Tune O Matic style; 200:-
Kit med stämmisar och stall till Thunderbird, svart; 500:-
Olika noname basmickar; 250:-/st
Kåpa till P-51; Såld!
Kontrollplatta till dito, ej i bild; 100:-
P-57 kåpan är såld.
Senast redigerad av Lestrange den tis 16 nov 2010, 19:07, redigerad totalt 2 gång.
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Falcon; Det är löjligt smalt! 48 mm, om jag inte minns fel.
Trestintas, du har PM!
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Jensa skrev:Har du några Schaller strap-lock-knoppar får du gärna pm'a hur många och vad du ska ha för dem inkl. frakt.
Alla straplock-prylar sålda!
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Gräv på du bara! Jag ska kolla om jag har kvar det. Återkommer strax!
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Ja just det ja, det var ju så sant! Det har varit fullt upp med vår mässa, men jag har kollat och funnit; inte bara ett, utan TVÅ sunkstall! Vanliga Fenderstyle, fast med två sadlar istället för fyra. Dock icke att förväxla med P-51 stallen som har mindre platta och string-thru.
Vart hän skickar jag?
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South