Moody kommer till stan och håller i en workshop i pedalbyggeri.
Eftersom jag gillar snubbarna på Musikverkstan och inte minst Moody själv passar jag på att promota detta event!
http://www.musik-verkstan.se/nyheter.aspx?id=118
Bygg din egen effektpedal (Moody i Götet-content)
- Chriller
- VIP medlem
- peter_s
- Medlem++
-
- Medlem
Musikforum i Karlshamn försöker få ihop lite folk till en sån workshop också men det är nog bara två anmälda eller nåt sånt efter att lapparna har varit uppe i ett halvår...
Hade varit skoj att prova på men det är lite väl långt till Göteborg
Jag hade tänkt bygga en Hjärt Müller i så fall men jag ska väl kunna löda ihop en sån på spisen därhemma i värsta fall.
Hade varit skoj att prova på men det är lite väl långt till Göteborg

Jag hade tänkt bygga en Hjärt Müller i så fall men jag ska väl kunna löda ihop en sån på spisen därhemma i värsta fall.
Ibanez SR400 + Ibanez BTB400 + Yamaha TRBX305
TC BH550
TKS 2128
Ashdown MAG 115+410
TC BH550
TKS 2128
Ashdown MAG 115+410
-
- Medlem++
-
- Medlem++
jag hade aldrig tagiti en lödkolv förutom träslöjden på högstadiet och det var inga som helst problem.. men jag har byggt mkt lego och är lite naturvetenskapligt lagd, dvs logisk.. det är väl ungefär vad som krävs. kan du sätta ihop en ikea-möbel kan du följa instruktionerna som följer med.
- - - - - - - - - - - - - - -
Varför jag går efter det där bandet? Jag blev ba sist...
Varför jag går efter det där bandet? Jag blev ba sist...
-
- Medlem
Kul, då blir det till att beställa lite nya leksakerHirYoshima skrev:jag hade aldrig tagiti en lödkolv förutom träslöjden på högstadiet och det var inga som helst problem.. men jag har byggt mkt lego och är lite naturvetenskapligt lagd, dvs logisk.. det är väl ungefär vad som krävs. kan du sätta ihop en ikea-möbel kan du följa instruktionerna som följer med.