Hi hi hi. Förlåt. Jag har inte fått svar än men om den inte redan är såld köper jag den gärna. Världens bästa trampa om man spelar Stick. Är ju inte svindyra egentligen och man kan ju köpa dom på Thomann och andra ställen. Men det blir ju några hundralappar dyrare.
dereborn skrev:Baförde ska jag skaffa en med script logo. Dom låter såååååååå mycket bättre!
(....not....)
Om det är 1974 Vintage Phase 90 du pratar om så har jag testat den och jämfört båda. Vet faktiskt inte vad jag ska tycka. Den är väl mer eller mindre handbyggd och kostar nästan dubbelt så mycket men jag är inte helt säker på om jag tyckte att den var bättre. Jag vart lite förbryllad minns jag. Bra pryl definitivt fast den "vanliga" är ju bra.
dereborn skrev:Baförde ska jag skaffa en med script logo. Dom låter såååååååå mycket bättre!
(....not....)
Om det är 1974 Vintage Phase 90 du pratar om så har jag testat den och jämfört båda. Vet faktiskt inte vad jag ska tycka. Den är väl mer eller mindre handbyggd och kostar nästan dubbelt så mycket men jag är inte helt säker på om jag tyckte att den var bättre. Jag vart lite förbryllad minns jag. Bra pryl definitivt fast den "vanliga" är ju bra.
MVH//J
Ska man köpa skriptlogo-varianten ska man se till att man köper custom shop-modellen så man får en led och kan mata den med adapter. Ledlampa kanske man kan klara sig utan men det suger att bara kunna köra den med batteri.
Vacker är den iaf...
/Johan Van Zandt, Guild, Aguilar, TKS mm. Presentation
Typiskt, jag hittade den moderna varianten av sriptlogo-phasen billigt på eBay så jag kunde inte låta bli... Det här är så typiskt mig, med PrataBas dåliga inverkan, igår hade jag inte en tanke på en phaser och idag blev pedalbordet för litet IGEN...
/Johan Van Zandt, Guild, Aguilar, TKS mm. Presentation
Valle skrev:Typiskt, jag hittade den moderna varianten av sriptlogo-phasen billigt på eBay så jag kunde inte låta bli... Det här är så typiskt mig, med PrataBas dåliga inverkan, igår hade jag inte en tanke på en phaser och idag blev pedalbordet för litet IGEN...