Nån som har erfarenheter av en sån eller liknande. Skulle behöva veta hur mycket batteri jag har kvar till min aktiva mick innan gig.
/Robin
Jag äger en sån batteriprovare. Den fungerar bra och är perfekt liten att ha med i gigbagen. Dessutom är den ju billig.
Annars låter som om en Batt-O-Meter skulle vara "din melodi" (om den behagar fungera tillsammans med kopplingen i din bas). Jag en sån och gillar den skarpt!
mrbaloo skrev:
Jag äger en sån batteriprovare. Den fungerar bra och är perfekt liten att ha med i gigbagen. Dessutom är den ju billig.
Annars låter som om en Batt-O-Meter skulle vara "din melodi" (om den behagar fungera tillsammans med kopplingen i din bas). Jag en sån och gillar den skarpt!
Eller så lägger du pengarna på två ackumulatorer och en laddare istället. Men den var i och för sig ganska billig...
Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...