Nu finns Wavelab till Mac.
http://www.steinberg.net/en/products/wavelab/start.html
//J
Wavelab....
- Jan Hellman
- VIP medlem
- Jan Hellman
- VIP medlem
- engson
- Hedersmedlem
- Jan Hellman
- VIP medlem
Tror att jag har ett Wavelab 2 till PC liggande någonstans..... Inget uppgraderingspris här, inte.engson skrev:Jag kollade med Claes på holmerup.biz och eftersom Studioversionen utgår, så gäller samma uppgraderingspris från Wavelab 6 och Wavelab Studio 6.
995 kr, som gäller i 6 månader från releasedatum, 15 /9.

MVH//J
- Walka
- Kontot är inaktiverat
Jag har det och använder flitigt. Kan varmt rekomendera. En hel del nyheter, nytt interface (som tar en stund att vänja sig vid) men kärnan är samma gamla goa wavelab på nå vis
.
Gillade bla rms normalisering på audiomontage som faktiskt funkar förvånansvärt bra. Mastrade samlingsplatta nr 2 med massa amerikansk västkust, avlutade med nämnda process och vips så var volymen uniform och bra över skivan...

Gillade bla rms normalisering på audiomontage som faktiskt funkar förvånansvärt bra. Mastrade samlingsplatta nr 2 med massa amerikansk västkust, avlutade med nämnda process och vips så var volymen uniform och bra över skivan...
Medlemspresentation
Sandberg C JPM, dynacord eminent, Octabass, Dreambuzz, BassBlogger, Bassballs, Crybaby, SansAmp, LMB3
Sandberg C JPM, dynacord eminent, Octabass, Dreambuzz, BassBlogger, Bassballs, Crybaby, SansAmp, LMB3
- Jan Hellman
- VIP medlem
Coolt. Mac versionen har väl inte funnits så länge av vad jag förstått. Någon månad eller två. Steinberg har portat dom flesta av sina prylar till Mac på senaste tid. Jag kommer inte överge det jag spelar in på idag men just Wavelab känns lite intressant. Några av medlemmarna i SSES var med och testkörde Wavelab när det utvecklades för Mac. Ska ringa en av dom och höra mig för lite.Walka skrev:Jag har det och använder flitigt. Kan varmt rekomendera. En hel del nyheter, nytt interface (som tar en stund att vänja sig vid) men kärnan är samma gamla goa wavelab på nå vis.
//J
- Walka
- Kontot är inaktiverat
Jag har kört Cubase sen 96 och har inga planer på att byta. När jag gick över till mac för ett par år sedan var en av mina stora sorger att inte wavelab fanns för osx. Nu är lyckan komplett...
Köpte WL samma dag det kom ut till mac
Köpte WL samma dag det kom ut till mac

Medlemspresentation