Vetgiriga baspratare?
- blackparkas
- Medlem++++
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- Daionsavage
- Medlem++
- spinaeus
- Medlem
tack
men det ligger en del flyt i det hela också
några sekunder på min sida och motståndare som tyvärr lyckas ännu sämre när det inte är någon fullträff att vara nöjd över
en match kvar så då får vi se om sviten håller...
Det är grymt kul det här! Bra initiativ!
men det ligger en del flyt i det hela också
några sekunder på min sida och motståndare som tyvärr lyckas ännu sämre när det inte är någon fullträff att vara nöjd över
en match kvar så då får vi se om sviten håller...
Det är grymt kul det här! Bra initiativ!
1991 fretless EBMM Stingray, sunburst
1994 EBMM Stingray, natural velvet
GK MBS-III
1994 EBMM Stingray, natural velvet
GK MBS-III
- blackparkas
- Medlem++++
Hm...
Min mail har ballat ur totalt, har inte fått något om nuvarande omgång således.
Förut kunde jag klicka in mig på matchen via hemsidan, men inte nu!?
Hjälp!
Måste ta 6:e raka!
Hjälp!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Basare
- Medlem+
Jag har skickat om mailen till de två senaste omgångarna som du inte spelat ännu. Så kolla din mail om det fungerat.blackparkas skrev:Hm...
Hjälp!
Om ni inte fått mail till match så skriv här eller pm:a så provar jag skicka om matchlänken.
- blackparkas
- Medlem++++
Nix.
Inget...
Ändrade ju mailen på vetgirig och allt till en adress som funkar...
Inget...

Ändrade ju mailen på vetgirig och allt till en adress som funkar...
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- johnne
- Medlem+
man borde kunna göra en quiz med bara musikrelaterade frågor.. eller åtminstone ta bort fritextsvar.. jag fick 4 i rad en omgång.. "vad hette vulkanen som 2010 spydde aska över europa" Mmm svara på den du..
Fender Geddy Lee signature, Fender RoadWorn precision 50s ,Ampeg SVT3Pro Crate 2x15 , Roland MicroCube
Spriten räddade mig från sporten
Spriten räddade mig från sporten
-
- Kontot är inaktiverat
- joachime
- Medlem++
Precis vad jag tänkte säga, men jag hade bara 90 sekunder på mig att stava.Roland skrev:Eyjafjallajökull?johnne skrev:man borde kunna göra en quiz med bara musikrelaterade frågor.. eller åtminstone ta bort fritextsvar.. jag fick 4 i rad en omgång.. "vad hette vulkanen som 2010 spydde aska över europa" Mmm svara på den du..
Jobbar på Reason Studios
Spelar musik och omusik på fritiden
Spelar musik och omusik på fritiden
-
- Kontot är inaktiverat
joachime skrev:Precis vad jag tänkte säga, men jag hade bara 90 sekunder på mig att stava.Roland skrev:Eyjafjallajökull?johnne skrev:man borde kunna göra en quiz med bara musikrelaterade frågor.. eller åtminstone ta bort fritextsvar.. jag fick 4 i rad en omgång.. "vad hette vulkanen som 2010 spydde aska över europa" Mmm svara på den du..

- mikkejohansson
- Medlem++
- Basare
- Medlem+
Eyjafjallajökull, jajohnne skrev:man borde kunna göra en quiz med bara musikrelaterade frågor.. eller åtminstone ta bort fritextsvar.. jag fick 4 i rad en omgång.. "vad hette vulkanen som 2010 spydde aska över europa" Mmm svara på den du..

Du kan förhoppningsvis trösta dig med att motståndaren får samma frågor. Det är lika jävligt för den andra.

Min tanke var att rikta in Pratabaschansningen mot musik och underhållning. Men kategorin underhållning innehåller massa frågor om TV-program som jag inte kan nåt om, t.ex Paradise Hotel medlemmar, Hannah Montana, Mangaserier och sånt. Kategorin musik kan också innehålla "dåliga frågor", t.ex "Vilken skostorlek har Nick Rhodes?" o.s.v. Just nu filtreras inte kategorierna alls men däremot kvaliteten, frågorna som är med har fått nåt betyg eller nåt. Jag är inte säker på riktigt hur det urvalet görs.
Jag kan välja att ta bort ljudfrågor, inte skrivsvarsfrågor.
Är johnne och Roland intresserad av att fortsätta nästa säsong? Ni var lite missnöjda så jag kan plocka bort er, eller den som inte vill fortsätta, efter att kval och upp- och nedflyttningar är klara. Användaren barg kommer att ryka då denne inte svarat på någon fråga ännu så det blir en till som avancerar från 3:an. Förutsatt att jag lyckas administrera detta, detta är första ligan som jag administrerar.
- basmartin
- Medlem+++
Gott! Då är vi med i samma grupp. Har bara fått göra en match...mikkejohansson skrev:Hoppar in i matchen så här lite sent efteråt!
Martinus Olai Gothenburgiensis
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;