Geddy_Lee skrev:
Bandet med Sveriges vassaste tjej-trummis, skulle jag vilja säga!
Hon är sjukt bra. På plattan i alla fall, aldrig sett bandet live. Micke Dahlén spelade väl med dom live ett tag om jag inte minns fel?
I början av skivsläppsturnén.
Tydligen så att man ville fronta 2 tjejer.
Alla jag pratat med har iofs blivit förvånade över att få veta att Sussi är en tjej.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Njee... Mer omognadstendenser kanske.
Tycker det ser lite illa ut att stå och röka framför 12-åringar när man skriver autografer.
Ser det bara illa ut när man är 20 och tjej eller gäller det alla? I så fall så visar väl de flesta band vissa coolhets-tendenser?
Du har så rätt!
Det ser alltid illa ut. Men med vetskap, genom att ha en egen dotter i den åldern,
vet jag hur otroligt mycket de ser upp till en idol och i synnerhet tjej-idol.
- Jan Hellman
Jag rökte pipa lite nu och då när det fanns John Silver Ultra Light-tobak.
Den var riktigt smaskig.
Brorsan som är rökare skrattade åt att jag rökte en så fjantig tobak, tills han själv smakade. Gôrgôtt!
Kanske tur att de slutade med den.
- Jan Hellman
Jag rökte pipa lite nu och då när det fanns John Silver Ultra Light-tobak.
Den var riktigt smaskig.
Brorsan som är rökare skrattade åt att jag rökte en så fjantig tobak, tills han själv smakade. Gôrgôtt!
Kanske tur att de slutade med den.
Och en god cigarr då och då!!!
Det måste också vara OK...
T.ex. en
Eller en
Eller en
Varför å varför är det inte sommar så man kan sitta skönt på balkongen med en bra cigarr!!???
Fan!
fieldflower skrev:
Och en god cigarr då och då!!!
Det måste också vara OK...
Varför å varför är det inte sommar så man kan sitta skönt på balkongen med en bra cigarr!!???
Fan!
Önskar att jag kunde uppskatta de där.
Att sitta och suga på en cigarr och läppja på en whiskey skulle ju kännas lyxigt.
Tyvärr fixar jag inte ngt av det.
- Jan Hellman
200071 skrev:
Snyggt! Frågan är om det är nybörjartur eller om du har talang?
Tur, så klart!
He!
Talang så klart. Smörar som fan!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Jag tror jag just gjorde ett dunderklipp. Köpte ett oanvänt Nikkor 105/1,8 Ai-S (manuellt) för sextonhundra spänn. Schönherrs foto säljer ett i skick "C+" (normalt slitage) för 3900:-. En riktig biff till glugg som är gedigen som en stridsvagn. Ska bli intressant att utvärdera.
Dessutom fick jag en riktigt fin närbildslins på köpet.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Jo, fast goda bajskorvar, goda bajskorvar...
Det är skillnad serru.
De här smakar bajskorv (kan jag tänka mig - har ju inte smakat originalet):
Gäddis skrev:Önskar att jag kunde uppskatta de där.
Att sitta och suga på en cigarr och läppja på en whiskey skulle ju kännas lyxigt.
Det är aldrig för sent att lägga sig till med en ny ovana...
Man måste prova med rätt förutsättningar för att det skall vara gott - rätt tillfälle, mild bra(!) cigarr, rätt hanterad. Gottgottigottgott!
Makten skrev:Jag tror jag just gjorde ett dunderklipp. Köpte ett oanvänt Nikkor 105/1,8 Ai-S (manuellt) för sextonhundra spänn. Schönherrs foto säljer ett i skick "C+" (normalt slitage) för 3900:-. En riktig biff till glugg som är gedigen som en stridsvagn. Ska bli intressant att utvärdera.
Dessutom fick jag en riktigt fin närbildslins på köpet.
När det gäller fotoprylar så verkar du helt plötsligt inte vara fattig student längre...
blackparkas skrev:När det gäller fotoprylar så verkar du helt plötsligt inte vara fattig student längre...
Jo, men jag är mer intresserad av foto än musikprylar. Jag sålde min elgitarr för nån vecka sen, så jag har en hög pengar att spendera. Jag tänker samla på mig lite gamla manuella objektiv innan det blir vintage-vansinne även där tänkte jag. Det kanske låter motsägelsefullt, men rent optiskt är dessa gamla klenoder lika bra som de nya, fast de kostar en bråkdel. Lite skillnad mot att betala MER för gamla prylar. Man får alltså dunderobjektiv för en spottstyver om man bara pallar med att fokusera manuellt, vilket de flesta inte gör nu för tiden.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Jo, fast goda bajskorvar, goda bajskorvar...
Det är skillnad serru.
De här smakar bajskorv (kan jag tänka mig - har ju inte smakat originalet):
Gäddis skrev:Önskar att jag kunde uppskatta de där.
Det är aldrig för sent att lägga sig till med en ny ovana...
Man måste prova med rätt förutsättningar för att det skall vara gott - rätt tillfälle, mild bra(!) cigarr, rätt hanterad. Gottgottigottgott!
Jag hajjar inte det där med cigarrer. Jag har rökt en gång i tiden, mest pipa, men när man rökt cigarr så undrar åtminstone jag ven fan har ätit skit med min käft
ferm skrev:
Jag hajjar inte det där med cigarrer. Jag har rökt en gång i tiden, mest pipa, men när man rökt cigarr så undrar åtminstone jag ven fan har ätit skit med min käft
Uppenbarligen fel cigarr... Eller så gillar du bara inte cigarrer... Jag tycker t.ex. inte om whiskey...