Apan är en apa.
- Löwe
- Medlem+
Apan är en apa.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gtZAjLyrM30[/youtube]
Fender Precision ×2 | Sire v7 | Mesa/Boogie Carbine M9 | tks 215 | tks 212 | tks 112 |
- Löwe
- Medlem+
- saft
- Medlem++
- Kontakt:
fin som flingor
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur
https://orcd.co/urtidsdjur
- Jan Hellman
- VIP medlem
- fieldflower
- Hedersmedlem
- BBQV
- Forumvärd
- Lestrange
- Medlem+
- Jan Hellman
- VIP medlem
- Jan Hellman
- VIP medlem
Den där serien producerades ju av Utbildningsradion så jag förstår din avsaknad av total förvåning......Pålsson skrev:Jag läste aldrig era inlägg förrens efter jag skickat. Trodde det var vanliga synkfel till en början...
Alltså jag hade inte varit förvånad om det där hade sänts på tv

En polare fick jobb som ljudtekniker på UR när dom skulle dra igång sina egna nyhetssändningar på tv för ca 12 - 15 år sedan. Någon som såg detta när det sändes? FULLSTÄNDIG kaos. Hysteriskt roligt. Bl.a. en smått alkoholiserad väderpresentatör som stod och grävde sig i baken och pekade på Finland istället för Sverige på väderkartan i direktsänding..... En av nyhetssändingarna sändes helt utan ljud. Just den dagen jobbade INTE min polare. Hon var bra. Den enda som kunde sitt jobb tror jag. En annan nyhetssändning hade dom kopplat kamerorna fel så halva sändningen var från en kamera som stod vid sidan av och var riktad rätt ner i golvet. Min polare sa upp sig efter en vecka och ytterligare några dagar senare lade dom ner nyhetssändningarna helt och hållet. Hysteriskt roligt. Amatör-tv.

//J
- Doningen
- Medlem+
Det där låter ju som valfri Nyhetsmorgon på TV4.JanTheWhite skrev:Den där serien producerades ju av Utbildningsradion så jag förstår din avsaknad av total förvåning......Pålsson skrev:Jag läste aldrig era inlägg förrens efter jag skickat. Trodde det var vanliga synkfel till en början...
Alltså jag hade inte varit förvånad om det där hade sänts på tv![]()
En polare fick jobb som ljudtekniker på UR när dom skulle dra igång sina egna nyhetssändningar på tv för ca 12 - 15 år sedan. Någon som såg detta när det sändes? FULLSTÄNDIG kaos. Hysteriskt roligt. Bl.a. en smått alkoholiserad väderpresentatör som stod och grävde sig i baken och pekade på Finland istället för Sverige på väderkartan i direktsänding..... En av nyhetssändingarna sändes helt utan ljud. Just den dagen jobbade INTE min polare. Hon var bra. Den enda som kunde sitt jobb tror jag. En annan nyhetssändning hade dom kopplat kamerorna fel så halva sändningen var från en kamera som stod vid sidan av och var riktad rätt ner i golvet. Min polare sa upp sig efter en vecka och ytterligare några dagar senare lade dom ner nyhetssändningarna helt och hållet. Hysteriskt roligt. Amatör-tv.![]()
//J
Yamaha BB434M - Höfner CT Club - GK - TKS - Pedaler - en förstående fru
- fieldflower
- Hedersmedlem
+ på det.engson skrev:Jag tycker att Utbildningsradion i stort gör de mest sevärda programmen på TV.
Men live-TV är nåt helt annat än tape-TV och kräver andra talanger.
Eftersom de har såna talanger för arkivhantering och att hitta RIKTIGT intressanta program är det nog bra att de idag främst håller sig till det istf nyhetsprogram enligt ovan...

Medlem i PB50+