Hur gör jag detta? Typ som bilddagboken fast med ljudfiler.
Är fullt medveten om att det skapats trådar om detta tidigare, men jag hittar dom inte med sökfunktionen. Och ja, jag har konsulterat Google också.
Ladda upp ljudfiler!
- Bassplaya
- VIP medlem
- engson
- Hedersmedlem
Har sett att några använder esnips, som jag tror är helt gratis, dock med en massa reklam. Om du planerar att göra det mer regelbundet, så kan en egen domän vara ett alternativ. Finns webhotell från ca 100 kr per år, plus ett par hundra för själva domänen. Om det är nåt högst tillfälligt, så kan jag låna ut lite serverutrymme.
- Bassplaya
- VIP medlem
Är inget jag kommer göra särskilt frekvent. Har bara spelat in ett ljudklipp på en pedal som ev ska ingå i en bytesdeal.engson skrev:Har sett att några använder esnips, som jag tror är helt gratis, dock med en massa reklam. Om du planerar att göra det mer regelbundet, så kan en egen domän vara ett alternativ. Finns webhotell från ca 100 kr per år, plus ett par hundra för själva domänen. Om det är nåt högst tillfälligt, så kan jag låna ut lite serverutrymme.
- engson
- Hedersmedlem
Om du vill så maila den till mej, så lägger jag upp den!Bassplaya skrev:Är inget jag kommer göra särskilt frekvent. Har bara spelat in ett ljudklipp på en pedal som ev ska ingå i en bytesdeal.engson skrev:Har sett att några använder esnips, som jag tror är helt gratis, dock med en massa reklam. Om du planerar att göra det mer regelbundet, så kan en egen domän vara ett alternativ. Finns webhotell från ca 100 kr per år, plus ett par hundra för själva domänen. Om det är nåt högst tillfälligt, så kan jag låna ut lite serverutrymme.
anders snabela engson se
- Ahab
- Medlem+