Jepp, gjorde lite rokad bland pedalerna, så det var i största laget.
xfredrikx skrev:Följer det med någon kardborre månntro?
Är intresserad av rockcase't.
Hela botten är karborrad. Kör med Biltemas karborre till pedalerna.
3 meter lång och 5 cm bred för 74:90, så ger du 574:90 så kan du få lite karborre på köpet.
Mike skrev:Hela botten är karborrad. Kör med Biltemas karborre till pedalerna.
3 meter lång och 5 cm bred för 74:90, så ger du 574:90 så kan du få lite karborre på köpet.
Haha det är lugnt, bor nära ett biltema så jag fixar det själv.
Du råkar inte ha en bild på det så jag kan se ungefär hur stort det är? Den bilden som finns på det ger mig ingen uppfattning tyvärr..
Mike skrev:Hela botten är karborrad. Kör med Biltemas karborre till pedalerna.
Haha det är lugnt, bor nära ett biltema så jag fixar det själv.
Du råkar inte ha en bild på det så jag kan se ungefär hur stort det är? Den bilden som finns på det ger mig ingen uppfattning tyvärr..
Inte mitt, men man får en lite uppfattning om storleken.
Jag kan köpa rockcaset men berätta inte för min gitarrist för det skall bli som en present.
Är trött på att han inte är lika prylgalen som alla basister utan nöjer sig med att släpa runt på en sunkig resväska m pedaler fastskruvade på en plywoodskiva. Suck
Kan du skicka?
(Är det verkligen 80 cm brett? På bilden ser det lite fisigt ut?)
motorman skrev:Jag kan köpa rockcaset men berätta inte för min gitarrist för det skall bli som en present.
Är trött på att han inte är lika prylgalen som alla basister utan nöjer sig med att släpa runt på en sunkig resväska m pedaler fastskruvade på en plywoodskiva. Suck
Kan du skicka?
(Är det verkligen 80 cm brett? På bilden ser det lite fisigt ut?)
Det är definitivt inte fisigt.
Om du är snabba att bestämma dig, och står ut med att jag skickar det som det är. (Alltså utan kartong runt)
Kan jag slänga det på Bussgods idag. I annat fall får det bli posten (och då kostar frakten några spänn till).
Jag jobba nämligen så ruttna tider att bussgods alltid är stängt när jag är hemma.