(Ja, jag vet, men det är ju bäst att skriva det nu. Det varar väl inte så länge.)

+1Geddan skrev:Kändes ännu mer nu när det gick tillbaka, hur mycket tråkigare det är utan musikfrågorna.Basare skrev:Ny säsong startar i natt, hoppas jag, annars nästa natt. Nu är det bredare ämnesområden än bara musik. Lycka till och må bäste chansare vinna.
Så jag lägger ner.
-1mikkejohansson skrev:+1Geddan skrev:Kändes ännu mer nu när det gick tillbaka, hur mycket tråkigare det är utan musikfrågorna.Basare skrev:Ny säsong startar i natt, hoppas jag, annars nästa natt. Nu är det bredare ämnesområden än bara musik. Lycka till och må bäste chansare vinna.
Så jag lägger ner.
Consider me WO for a while.
Tack!Basare skrev:Jag har skickat den på nytt. Det finns möjlighet att via adminsidan skicka om matchlänk till de tre senaste matcherna om det skulle behövas.joachime skrev:Jag fick inget mejl i natt men på vetgirig står det att jag har match mot enor. Hur får jag tag i länken till matchen?
Vilket som.joachime skrev:Tack!Basare skrev:Jag har skickat den på nytt. Det finns möjlighet att via adminsidan skicka om matchlänk till de tre senaste matcherna om det skulle behövas.joachime skrev:Jag fick inget mejl i natt men på vetgirig står det att jag har match mot enor. Hur får jag tag i länken till matchen?
Om det händer igen, föredrar du att man tar kontakt via PM eller i den här tråden?
Ah, måste du sitta o skicka alla mail manuellt?Basare skrev:Vilket som.joachime skrev:Tack!Basare skrev:Jag har skickat den på nytt. Det finns möjlighet att via adminsidan skicka om matchlänk till de tre senaste matcherna om det skulle behövas.joachime skrev:Jag fick inget mejl i natt men på vetgirig står det att jag har match mot enor. Hur får jag tag i länken till matchen?
Om det händer igen, föredrar du att man tar kontakt via PM eller i den här tråden?
dereborn, jag kikar och skickar på nytt det jag kan. Det är bara jag som admin för tävlingen som kan skicka om matchlänk.
Det är bara de tre senaste omgångarna som jag kan skicka om länken till. Jag ser att du har spelat dom så kan jag tyvärr inte göra något åt de tidigare matcherna.dereborn skrev:VAFAAN!
Jag har inte heller fått några mail!
Mitt senaste mail fick jag den 27 jan.
Om jag kollar tabellen ser jag att jag missat en massa, och 3 matcher som står o väntar.
Riktiogt surt.
Hur gör man?
Alla mail går ut automatiskt, eller ska gå ut automatiskt. Det finns en funktion för att skicka ut mailen på nytt lite halvmanuellt. Det finns kanske en anledning varför dom har en sådan funktion. Här en bild på hur det ser ut :dereborn skrev:Ah, måste du sitta o skicka alla mail manuellt?Basare skrev:Vilket som.joachime skrev:Tack!Basare skrev:Jag har skickat den på nytt. Det finns möjlighet att via adminsidan skicka om matchlänk till de tre senaste matcherna om det skulle behövas.joachime skrev:Jag fick inget mejl i natt men på vetgirig står det att jag har match mot enor. Hur får jag tag i länken till matchen?
dereborn, jag kikar och skickar på nytt det jag kan. Det är bara jag som admin för tävlingen som kan skicka om matchlänk.
I så fall skärper jag mig gärna o håller koll själv.
Ursäkta den ilskna tonen, jag trodde det var nån autofunktion hos vetgirig som slutat funka.
Ibland är det väl så, omgång till omgång. Jag har just nu med alla kategorier med någon sorts kvalitetsurval. Jag vet inte hur Vetligans urval ser ut men det bör vara ganska lika.mackan skrev:Bara jag som tycker frågorna i pratabaschansningen är mycket svårare än de i vanliga vetligan?
Hmmm, jag får inga mail från vetligan heller....Basare skrev:Alla mail går ut automatiskt, eller ska gå ut automatiskt. Det finns en funktion för att skicka ut mailen på nytt lite halvmanuellt. Det finns kanske en anledning varför dom har en sådan funktion. Här en bild på hur det ser ut :dereborn skrev:Ah, måste du sitta o skicka alla mail manuellt?Basare skrev:Vilket som.joachime skrev:Tack!Basare skrev:Jag har skickat den på nytt. Det finns möjlighet att via adminsidan skicka om matchlänk till de tre senaste matcherna om det skulle behövas.joachime skrev:Jag fick inget mejl i natt men på vetgirig står det att jag har match mot enor. Hur får jag tag i länken till matchen?
I så fall skärper jag mig gärna o håller koll själv.
Ursäkta den ilskna tonen, jag trodde det var nån autofunktion hos vetgirig som slutat funka.
Jag känner inte till någon pausfunktion utan du får nog skänka bort några wo:n under din vistelse. Blir det för många wo:n så kommer du automatiskt att slängas ut. Jag tror det var över hälften wo på två säsonger och det ska du väl ändå inte lyckas med.jimbeam skrev:kan man pausa sitt konto?
Ska upp till sälen i en vecka och kommer ha begränsad om ens någon tillgång till internet.
Jag vill ju inte förlora en massa matcher på WO och bli nedflyttad när jag är borta..
Okej. Men det har löst sig (teknikens under, laptop och mobilt-kontant-bredband)Basare skrev:Jag känner inte till någon pausfunktion utan du får nog skänka bort några wo:n under din vistelse. Blir det för många wo:n så kommer du automatiskt att slängas ut. Jag tror det var över hälften wo på två säsonger och det ska du väl ändå inte lyckas med.jimbeam skrev:kan man pausa sitt konto?
Ska upp till sälen i en vecka och kommer ha begränsad om ens någon tillgång till internet.
Jag vill ju inte förlora en massa matcher på WO och bli nedflyttad när jag är borta..
Äntligen! Jag startade ju från div 4, så det här känns ju bra.engson skrev:Skulle bara säga att Basmartin och engson kommer att gå upp i Div 1 nästa säsong!!